eitaa logo
راسخون 8✓
320 دنبال‌کننده
968 عکس
1.5هزار ویدیو
10 فایل
گامی بسوی شناخت دشمن ، و تبیین نقش انقلابیون در مقابله با راهبردهای حزب الشیطان
مشاهده در ایتا
دانلود
♨️قالیباف در بدو ورود به سوئیس: 🔹 کودکان مظلوم میناب و تمام شهدای ایران عزیز را هر لحظه ناظر اعمال و رفتار خود می‌دانم. 🔹خدا کند که شرمنده شهدای مظلوم و ملت ایران نباشم و روسفید به یارانم بپیوندم که برای دیدنشان لحظه شماری می کنم.
راسخون 8✓
♨️قالیباف در بدو ورود به سوئیس: 🔹 کودکان مظلوم میناب و تمام شهدای ایران عزیز را هر لحظه ناظر اعمال
موساد و را با حذف و تشکیل به نتیجه مطلوب اسرائیل رساند!!؟ خروجی این دولت تا بحال تحمیل دوجنگ آمریکا و اسراییل علیه ایران و محور مقاومت .... سقوط و اشغال سوریه .... شهادت بیش از دویست نفر فرماندهان ایران و جبهه مقاومت شهادت رهبران ایران و جبهه مقاومت از امام شهید و سید حسن نصرالله گرفته تا هنیه و سنوار ، ازباقری و زاهدی گرفته تا نیلفروشان و پاکپور .و .... شهادت بیش از ۲۵۰۰۰ نفر از و محور مقاومت ..... و ویرانی های زیادی که با پیوند نامیمون و به ملت اسلام تا کنون وارد شده است...
🔷حالا که بازار تبریکات گرمه! یادآوری سهم اصولگرایان از 🔹برجام محصول حسن روحانی و محمدجواد ظریف به تنهایی نبود؛ نقش شهید عزیز علی لاریجانی، ویژه بود؛ اگرچه بعداز جنگ ۱۲ روزه به خاطر ارادت ویژه به رهبری شهید، مواضع متفاوتی را اتخاد کرد و همچنین نقش حامیان سیاسی دولت، مرحوم هاشمی، سیدمحمد خاتمی، ناطق نوری، سیدحسن خمینی و رسانه‌های این جریان (شرق، اعتماد، آفتاب، سازندگی، قانون، انتخاب و...). 🔸اما لازم به توضیح است که جریان اصولگرایی نیز سهم بسیار جدی در تصویب و اجرای برجام ایفا کردند: 1️⃣ برخی اعضای دفتر رهبری: اگرچه رهبر شهید انقلاب بارها به صراحت اعلام کردند که «به مذاکرات خوش بین نیستند»، «آمریکا بدعهد است» و تأکید کردند که «به جزئیات ورود نمی‌کنم»، اما برخی اعضای دفتر رهبری با حضور خود در جلسات هماهنگی دولت و مجلس، زمینه تصویب برجام را فراهم کردند. 🔹سیدعلی اصغر حجازی، قائم مقام دفتر رهبری و حسین محمدی عضو دفتر رهبری، دو عنصر مؤثر از دفتر بودند که در جلسات هماهنگی تصویب برجام، باعث همراهی خیلی از نماینده ها، رسانه‌ها و نیروهای انقلابی شدند. همچنین حمایت علی اکبر ولایتی و علی آقامحمدی، در پیشبرد این پروژه روشن بود. 2️⃣ محمدحسین صفار هرندی، در حمایت از برجام گفت: «اگر خطوط ترسیم شده در مذاکرات رعایت نمی‌شد، رهبری لحظه‌ای تحمل نمی‌کردند؛ بدانید که مذاکره کننده‌ها به خطوط قرمز نزدیک نشدند!». در حالی که رهبر شهید بعداً بارها از نقض خطوط قرمز وی گفتند. 3️⃣ محسن رضایی، دبیر وقتِ مجمع تشخیص در این باره گفت: «نقد برجام، نقد رهبری است/ حتی نیروهای حزب‌اللهی هم نباید وارد حریم رهبری شوند.» 4️⃣ محمدباقر قالیباف بعنوان شهردار وقت تهران در ۱۸ آبان ۹۴ می‌گوید: «برجام بطور کلی و بدون شک، موفقیت بزرگی است! بنده هم به سهم خودم هر جا که فرصتی شد و دستی بر قلم بردم سعی کردم تا از دستگاه دیپلماسی قدرشناسی کنم». (فارس) همچنین در ۵ مهر ۹۵ می‌گوید: «مذاکره با دشمن نیز به نوعی مبارزه است! بنده با برجام موافق هستم (تسنیم). بعداً هم ظریف نقل کرده بود که آقای قالیباف در سال ۹۲ - قبل از انتخابات- با وی صحبت کرده بود که وزارت خارجه وی را بپذیرید! قالیباف در ۲۲ بهمن ۹۵ می‌گوید: «برجام نتیجه انقلابی‌گری و خون شهداست» (ایسنا) و در ۱۱ اردیبهشت ۹۶، «در ایام انتخابات» در شبکه دو سیما می‌گوید: «من هم از برجام پاسداری می‌کنم؛ هر دولتی غیر از این دولت، همین مسیر را می‌رفت [ایسنا]. یعنی اگر من هم در سال ۹۲ رئیس جمهور می‌شدم همین مسیر را می‌رفتم!» قالیباف تا همین سال ۹۷ معتقد بود: «هنوز هم معتقدم برجام موفقیت بزرگی بود». 5️⃣ عزت‌اله ضرغامی بعنوان رئیس وقت صداوسیما، از همان آغاز دولت روحانی با روند مذاکرات همراهی کرده و تمام تلویزیون را در اختیار تیم جنگ روانی روحانی قرار داد و هیچگونه نقدی درباره برجام از رسانه ملی منتشر نشد؛ ضرغامی دهان منتقدین را اصطلاحاً پلمپ کرد و حاضر به برگزاری یک مناظره خشک و خالی درباره برجام و مذاکرات هم نشد. ضرغامی بعداً در جلسه با جمنا هم گفته: «من اگر رئیس جمهور شوم وزیر خارجه‌ام همین آقای ظریف است.» 6️⃣ محمدسعید احدیان، مدیرمسئول وقتِ روزنامه خراسان (مشاور فعلی قالیباف) برای برجام کتاب نوشته «برجام؛ تحلیل کلان و خرد» و در روزنامه خراسان تیتر زد:«امضای کری تضمین است». 7️⃣ حمیدرضا مقدم فر،مشاور رسانه‌ای وقتِ فرمانده کل سپاه در نامه‌ای سرگشاده به حاج حسین شریعتمداری مدیرمسئول کیهان تلویحاً از برجام حمایت و انتقادات شریعتمداری به روند مذاکرات و برجام را مخالف مشی رهبری قلمداد کرد! 8️⃣ مهدی محمدی مشاور آقای قالیباف هم در یادداشتی با عنوانِ «توافق متوازن» در ۲۴ تیر ۹۴، هم توافق را متوازن نامید هم این موفقیت (!) را حاصل مدیریت رهبری خواند و تلویحاً از ورود رهبری به جزئیات نوشت! حرفی که رهبری چندین بار تکذیب کرد. 9️⃣ محسن مهدیان از روزنامه‌نگاران اصولگرا در یادداشتی نوشت:«جا داشت ما حزب اللهی‌ها به استقبال ظریف می‌رفتیم وگلریزان می‌کردیم و سوت و کف می‌زدیم.» 🔟 قبل ازبرجام نیز بیش از۵۰ فعال رسانه ای اصولگرا در بیانیه‌ای از روند مذاکرات ابراز خوشحالی کرده و تشکر کردند! من جمله آقایان: عبدالحسین روح‌الامین‌نجف‌آبادی، فریدالدین حدادعادل، ناصر ایمانی،محمدسعید احدیان، محسن مهدیان و... به این سیاهه نام سردار فیروزآبادی و...راهم اضافه کنید 🔹اکثر اینها امروز جزو منتقدین برجام هستند و البته حامی مذاکرات جدید با آمریکا؛ 👈 اما به یاد بیاورید که روشنگری‌های رهبری شهید و جریان انقلابی در آن مقطع نتوانست مقابل برجام سدی ایجاد کند. 🔸صدها بار اثبات شد که مذاکره با آمریکا، مذاکره نیست. آمریکا در مذاکره تسلیم ایران را می‌خواهد و به هیچ عهدی وفا نمی‌کند. اینکه مذاکره کننده اصولگرا باشد یا اصلاح‌طلب، فرقی نمی‌کند! @akhbarevijeh1
17.9M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
خانعلی‌زاده، عضو همراه تیم مذاکره‌کننده و استاد روابط بین‌الملل: «شعام به رهبری فشار آورد» «ایشان حتی با فرایند مذاکرات هم مخالف بودند، نه فقط با تفاهم‌نامه»!! خدا ازتون نگذره که ولی خدا رو در مضیغه گذاشتید!! خدا ازتون نگذره... @Ebnehava
1.7M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
عاقبتِ «خوش‌رقصی برای گرگ» تزویر بزودی گردنتان را خواهد شکست! هنوز «طعمِ تلخِ لگدِ استعمار» زیر دندانِ تاریخ نرفته که برخی حضراتِ «خواب‌زده»، دوباره هوسِ «تجربه کردنِ جهنم» کرده‌اند. آن‌که برجام را به «خاکسترِ یأس» بدل کرد، خونِ سردارِ میدان را به زمین ریخت، ریشه در سوریه دواند و بهترین‌هایمان را در لیستِ ترور گذاشت، همان «قاتلِ دیروز» است که امروز با «لبخندِ ژکوندِ» مکارانه، در صندلیِ مذاکره جا خوش کرده است. عجب «حافظه‌یِ کوتاه‌مدتی» دارید که دوباره دستِ دوستی به سمتِ «عقرب» دراز کرده‌اید! مگر نه اینکه «آزموده را آزمودن خطاست»؟ حالا این «اصرارِ بر تکرارِ اشتباه»، نشان از تدبیر است یا «تارِ عنکبوتِ ساده‌لوحی» که دورِ خود تنیده‌اید؟ کسی که «امضایِ خودش» را در مسلخِ بی‌اعتباری ذبح کرد و به ریشِ تمامِ تعهداتِ پیشینیانش خندید، آیا شایسته‌یِ «دوباره اعتماد کردن» است؟ یا شاید هم برخی آقایان، «کاسه‌یِ داغ‌تر از آش» شده‌اند و می‌خواهند ثابت کنند که «نادان، یک‌بار از یک سوراخ گزیده می‌شود و جاهل، هزار بار!» باور کنید «خر هم از مسیری که یک‌بار پایش در گِل مانده، دوباره عبور نمی‌کند»، اما انگار در قاموسِ برخی سیاست‌مدارانِ ما، «عبرت گرفتن» کالایی‌ست که در بازارِ بی‌خردی، خریدار ندارد. مواظب باشید که این «بازیِ بچگانه با دمِ شیر»، به‌زودی «گردنِ تدبیرتان» را چنان می‌شکند که صدایِ خرد شدنِ استخوان‌هایش، تا «هفت آسمانِ بی‌تفاوتی‌تان» هم نخواهد رسید! «کلاهِ خود را قاضی کنید»، قبل از آنکه دیگر «کلاهی برای سر گذاشتن» باقی نماند.
2.4M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
رسالت ما حفاظت از جان و پشتیبانی از امر امام است بعد از زمین خوردن امر امام یا شهادت امام حتی اگر جان دهیم هیچ ارزشی ندارد کاش درک کنیم قبل از آنکه فرصتمان از دست برود ✍
هدایت شده از اخبار تمدنی
10.6M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🕎 کودتای دی‌‌ماه ایران از کدام مؤسسه‌ها هدایت شد!؟ 🔸 در دی‌ماه ۱۴۰۴ همه‌چیز فقط در خیابان رخ نداد، روی دیگر آن بود. 🔹 از اتاق‌های فکر خارجی تا بازاریابی رسانه‌ای در آمریکا، از پروژه‌های فشار اقتصادی تا ادبیات‌سازی‌های هدفمند…  🚨 وقتی تنها رسانه‌ای است که با مقامات اسرائیلی مصاحبه می‌کند،  🚨 وقتی ناگهان تبدیل به ابزار روایت سیاسی می‌شود،  🚨 وقتی چهره‌ها و کلیدواژه‌ها هم‌زمان برجسته می‌شوند…  💥 باید پرسید:  ⁉️ این‌ها صرفاً اتفاق‌اند؟ یا بخشی از یک طراحی برای اثرگذاری بر افکار عمومی ایران؟! 🔹 اینجا بحث سلیقهٔ سیاسی نیست؛ بحث علیه ایران است. 🎙 اخبار تمدّنی 🇮🇷👉 @civilizationnews
زمان: حجم: 2.8M
♨️ یک نکته فراموش شده در مورد تصویب تفاهم‌نامه در شعام 🎙حمزه شکریان 👈 ترکیب شعام؛ ۴ نفر دولتی، ۳ نفر رییس قوا ، ۲ نماینده امام و ۳ نظامی 🔹 امام چگونه می‌خواست که این تفاهم‌نامه به جامعه تحمیل نشود؟ 🔸در شعام چه رخ داد که انتظار امام اجرا نشد؟ 💢 علت اینکه امام رشید بر خلاف امام راحل و امام شهید صراحتاً اختلاف نظر خود و مسئولین را علنی کردند، همین اتفاقی است که در شعام رخ داد. 🎙استاد حمزه شکریان
🛑 علی‌الاصول ، این حقیقت وجودی ، میدان داران راهبرد «« مذاکره »» است پیروی محض از !!!👇 آرای اعضای شورای عالی امنیت ملی اسرائیل در ایران !!؟ در خصوص تفاهم نامه (تسلیم‌ نامه) با آمریکا به شرح زیر است مسعود پزشکیان , رئیس شورای عالی امنیت ملی اسرائیل در ایران !!!!😈 ✅ محمد باقر قالیباف 😡🔥 سردار پاسدار !!! امید آمریکائیان !!؟ رئیس مجلس شورای اسلامی ✅ حجت الاسلام اژه ای !!؟؟ رئیس قوه قضاییه🤬 ✅ اسکندر مومنی😡 🥔 وزیر کشور ✅ سید عباس عراقچی 😈 وزیر خارجه امریکائی ایران ... ✅ سرپرست وزارت اطلاعات 😡🥔 ✅ رئیس ستاد کل نیروهای مسلح سردار عبدالهی پاسدار !!!؟؟✓😡😡 ✅ سید حمید پور محمدی 🥔 رئیس سازمان برنامه و بودجه ✅ امیر سرلشکر امیر حاتمی فرمانده کل ارتش؟؟ ✓✓ اعتراض و ترک جلسه ✅ فرمانده کل سپاه پاسداران✓😡 سردار وحیدی پاسدار !!!؟؟ ✅ محمد باقر ذوالقدر سرلشگر پاسدار !!!؟؟ دبیر شورای عالی امنیت ملی✓😡 ✅ سعید جلیلی 👊👊👌 نماینده رهبری در شعام ❌ منبع: صداوسیما..؟و مشتقات ....؟!!! دنیای وارونه !!! ✅ و نظامیان جبّٰار و البته خاطی !!! اولین اصل در نظامی‌گری ، رعایت احترام به سلسله مراتب و اطاعت از فرمانده است. چه رسد به اینکه فرمانده ، ، باشد !!!؟؟ خاطیان 😡، طبق ائین‌نامه ، مستحق پیگرد قانونی هستند!!؟ . فرماندهان ارتش و سپاه ، رئیس ستاد کل نیروهای مسلح ، یک نماینده امام در شورا ( ذوالقدرکه علاوه بر نظامی بودن ، نماینده امام هم بوده!!؟)
هدایت شده از سلسله ۲
11.5M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
❌ *ویدیو وایرال شده از یه کاربر خارجی که ادعا می‌کنه پزشکیان احمق‌ترین آدمیه که دیده؛ میگه تمام کلماتی که آمریکا تواین تفاهم نامه استفاده کرده همش بازی با کلمات بوده و همه وعده‌های تواین تفاهم نامه یه‌جورایی مثل اینه که طرفو بفرستی دنبالِ نخودسیاه!* *اولین کانال اعلام کننده هشدار ها*👇 *بله* ⚠️❎ ble.ir/join/HCdGabGbCo *روبیکا و ایتا:* ⭕️ @alarm_iran_1
✍🏼 پیام ابراهیم رضایی، سخنگوی کمیسیون امنیت ملی درباره قطع برنامه جناب آقای نبویان. 🔺 آنچه آقای نبویان گفت، افشای بخشی از توطئه شبه کودتای سیاسی علیه رهبری نظام بود. 🇮🇷 🆔 @kamranghazanfari ~~
`
`~~~~~ در این شبه کودتا ، نظامیان بمانند احمق عمل کردند ، اگر نگوئیم خیانت !!! چرا که با آراء شأن ، عملا ، خلاف نظر فرمانده عمل کردند و بنوعی ، با کمال وقاحت فرمانده شأن را دور زدند!؟ حضرت آقا تدبیر کرده بودند آن ناترازی آرا در شعام را حل کنند! تدبیر کردند چنانچه سه چهارم آرا در شعام بر امری توافق کنند ایشان تبعیت میکنند. این دست برتر نظامیان را در تصمیم سازی ممکن می‌ساخت. بنابراین ، ۲ نفر فرماندهان سپاه و ۱ نفر ، رئیس ستاد کل و ۲ نفر ، نماینده رهبری که (۱ نفرشان باتأسف،مخالف فرمانده رای داد) چنانچه این ۵ نفر طبق سلسله مراتب به وظیفه عمل میکردند ، هرگز آراء به سه چهارم نمی‌رسید و متن تسلیم‌نامه تصویب نمیشد!!؟ سه‌چهارم از ۱۲ نفر میشود ۹ نفر ... و ۵ نفر که از ۱۲ نفر کم کنیم میشود ۷نفر و فرمانده کل قوا ، تصور میکردند حداقل این ۵ نفر شرایط را با توجه به تفکر تخصصی شأن درک کرده‌اند !؟ علاوه بر تبعیت از سلسله مراتب نظامی ، از اتفاق و بروز حادثه جلوگیری میکند ، که عمل نکردند..... پی نوشت ،، احتمال قریب به یقین ، تزویر قالیباف ، آنها را به این خطای نابخشودنی وادار کرده است!!؟
راسخون 8✓
✍🏼 پیام ابراهیم رضایی، سخنگوی کمیسیون امنیت ملی درباره قطع برنامه جناب آقای نبویان. 🔺 آنچه آقای نبو
در این شبه کودتا ، نظامیان بمانند احمق عمل کردند ، اگر نگوئیم خیانت !!! چرا که با آراء شأن ، عملا ، خلاف نظر فرمانده عمل کردند و بنوعی ، با کمال وقاحت فرمانده شأن را دور زدند!؟ حضرت آقا تدبیر کرده بودند آن ناترازی آرا در شعام را حل کنند! تدبیر کردند چنانچه سه چهارم آرا در شعام بر امری توافق کنند ایشان تبعیت میکنند. این دست برتر نظامیان را در تصمیم سازی ممکن می‌ساخت. بنابراین ، ۲ نفر فرماندهان سپاه و ۱ نفر ، رئیس ستاد کل و ۲ نفر ، نماینده رهبری که (۱ نفرشان باتأسف،مخالف فرمانده رای داد) چنانچه این ۵ نفر طبق سلسله مراتب به وظیفه عمل میکردند ، هرگز آراء به سه چهارم نمی‌رسید و متن تسلیم‌نامه تصویب نمیشد!!؟ سه‌چهارم از ۱۲ نفر میشود ۹ نفر ... و ۵ نفر که از ۱۲ نفر کم کنیم میشود ۷نفر و فرمانده کل قوا ، تصور میکردند حداقل این ۵ نفر شرایط را با توجه به تفکر تخصصی شأن درک کرده‌اند !؟ علاوه بر تبعیت از سلسله مراتب نظامی ، از اتفاق و بروز حادثه جلوگیری میکند ، که عمل نکردند..... پی نوشت ،، احتمال قریب به یقین ، تزویر قالیباف ، آنها را به این خطای نابخشودنی وادار کرده است!!؟