- راشِــــــد ³¹³
_
حیران شدنِ جبههی تکفیر، قشنگ است ..
این خامنهای مثل پدر، فاتحِ جنگ است .
- راشِــــــد ³¹³
_
ما به نبودنت هنوز عادت نکردهایم
هنوز شانههای ما درد یتیمی دارند...
- راشِــــــد ³¹³
*
"ســــاده بگویــــم دلم تنــــگ اســــت "
(ارباب اباعبدالله :/ ۱۲۸)
- راشِــــــد ³¹³
*
امام حسین؛
آقا خودت میدونی غیر تو کسی رو ندارم😭
من با گریه با التماس امدم پیشت...
-دیگه خستم🙂
-دیگه توان ادامه این زندگی رو ندارم(:
دقیقا حالم این شبیه این استیکر هست[🥲]
لب خندان و چشم پر از اشک؛
بابا یه آغوشی تارف نمیکنی؟!🫂
دلیل ادامه دادن من شمایین و بس!
من فقط به امید دیدن کربلای شما زنده ام...
کربلایی دعوت نمیکنی؟!
کاش تو کربلا؛روی خاکی که تو قدم زدی جون میدادم💔🥲
#دلتنگی