هدایت شده از محبین
از منحرف کردن ذهن مردم توسط یک سری کانال های جهت دار
هدایت شده از محبین
از مسئولینی که به مردم اهمیتی نمیدن
تا کار به این جاهایی که نباید برسه میرسه!
هدایت شده از محبین
از دیروز یک سری آدما تجمع کرده بودند
جلوی وزارت امور خارجه و به قالیباف و عراقچی فحش میدادند...
هدایت شده از محبین
هیچ چیزی نمیتونست اتحاد مارو بهم بزنه
جز اینکه خود کسایی که نظام رو حفظ کردند بیان و علیه نظام شعار بدن!!
هدایت شده از محبین
دیشب با یک فرد مهمی دیدار داشتم
که میگفت اوضاع بخواد اینجوری پیش بره
تو خیابون با کسایی درگیر میشی
که یک صدم درصد فکرش رو هم نمیکردی بخوای با کسی که نقطه اشتراکات زیادی با تو داره درگیر بشی
هدایت شده از محبین
من چهار تا مورد بگم بهتون که باعث شد
کار به اینجا برسه که کاش انجام میشد...
هدایت شده از محبین
روزی که باید به جای سخنرانی و مداحی، میکروفن رو میدادن دست مردم
روزی که مجلس باید باز بود و نبود
تا مردم میفهمیدن صداشون به گوش مسئولین میرسه...
روزی که کانالای مشخص مردم انقلابی رو دعوت به سکوت میکردن و وعدهی موهوم میدادن
روزی که مداح و سخنران رو میبردن جلسات خصوصی تا حرفی از عدم مذاکره نزنه
چهار مورد بالا باعث عدم وحدت جبهه انقلابی روی حق شد و الان دیگه مطالبه توی خیابون نتیجهی عکس داره
اگرم مطالبهای باشه فقط باید توی یه محیطی باشه که بشه کنترلش کرد...
هدایت شده از محبین
نباید هدف را فراموش کنیم
فلسفه آغازین تجمعات، حفظ نظام بود و نباید این تجمعات را به ضد هدف خود تبدیل کرد.
متاسفانه تصمیمی گرفته شده و فَوَقَعَ ما وَقَع.
امروز برای هر صدایی غیر از تصمیمی که گرفته شده بسیار دیر و نتیجه عکس خواهد داشت.