هدایت شده از محبین
هیچ چیزی نمیتونست اتحاد مارو بهم بزنه
جز اینکه خود کسایی که نظام رو حفظ کردند بیان و علیه نظام شعار بدن!!
هدایت شده از محبین
دیشب با یک فرد مهمی دیدار داشتم
که میگفت اوضاع بخواد اینجوری پیش بره
تو خیابون با کسایی درگیر میشی
که یک صدم درصد فکرش رو هم نمیکردی بخوای با کسی که نقطه اشتراکات زیادی با تو داره درگیر بشی
هدایت شده از محبین
من چهار تا مورد بگم بهتون که باعث شد
کار به اینجا برسه که کاش انجام میشد...
هدایت شده از محبین
روزی که باید به جای سخنرانی و مداحی، میکروفن رو میدادن دست مردم
روزی که مجلس باید باز بود و نبود
تا مردم میفهمیدن صداشون به گوش مسئولین میرسه...
روزی که کانالای مشخص مردم انقلابی رو دعوت به سکوت میکردن و وعدهی موهوم میدادن
روزی که مداح و سخنران رو میبردن جلسات خصوصی تا حرفی از عدم مذاکره نزنه
چهار مورد بالا باعث عدم وحدت جبهه انقلابی روی حق شد و الان دیگه مطالبه توی خیابون نتیجهی عکس داره
اگرم مطالبهای باشه فقط باید توی یه محیطی باشه که بشه کنترلش کرد...
هدایت شده از محبین
نباید هدف را فراموش کنیم
فلسفه آغازین تجمعات، حفظ نظام بود و نباید این تجمعات را به ضد هدف خود تبدیل کرد.
متاسفانه تصمیمی گرفته شده و فَوَقَعَ ما وَقَع.
امروز برای هر صدایی غیر از تصمیمی که گرفته شده بسیار دیر و نتیجه عکس خواهد داشت.
هدایت شده از محبین
نمایندگان مجلسی که به تجمع دعوت کردهاند و تمام کسانی که در تجمع شرکت میکنند باید این نکته را در نظر داشته باشند که این تجمع قطعا مطمح نظر سرویس های امنیتی دشمن خواهد بود
هدایت شده از محبین
قطعا با استفاده از عناصر میدانی خود این مطالبات و هشدارهای به حق شما را منحرف و به ضد غرض شما که همان حفظ و تقویت این نظام مقدس است، تبدیل خواهند کرد.
هدایت شده از محبین
کارها گروگان زمان خود هستند(: امیرالمومنین علیه السلام) و متاسفانه برای اعلام مطالبات بسیار دیر شده و قطعا با شعارها و اقدامات مشکوک به ضد هدف شما تبدیل خواهد شد.
متاسفانه در شرایط فعلی تعطیل مجلس، تنها راه فعلی برای شما نمایندگان، خیابان و بین موکلین شماست اما با هزینهای بسیار زیاد که قطعا هدف شما نیست.
فَالیَتامُّل
هدایت شده از محبین
یعنی اسرائیل واقعا احمقی کرد به لبنان حمله کرد
هدایت شده از محبین
جاسوس های اسرائیل تو تجمعات راحت داشتند مسیر این تجمعات شبانه رو به جای دیگه میبردن....