eitaa logo
- راشِــــــد ³¹³
1.2هزار دنبال‌کننده
9.4هزار عکس
9.3هزار ویدیو
48 فایل
بسم حق ؛ راشِــــد ؟ رَهنَمـــــٰا رَهنَمایمان ؟ صاحـِـــب الزَمــــان . * فوروارد ؟ به دنبال شهرت نیستیم ، فلذا کپی مشکلی نداره . ولی احوالـٰات نه .. [وَقف امام زَمـٰان عَج]
مشاهده در ایتا
دانلود
هدایت شده از محبین
نباید هدف را فراموش کنیم فلسفه‌ آغازین تجمعات، حفظ نظام بود و نباید این تجمعات را به ضد هدف خود تبدیل کرد. متاسفانه تصمیمی گرفته شده و فَوَقَعَ ما وَقَع. امروز برای هر صدایی غیر از تصمیمی که گرفته شده بسیار دیر و نتیجه‌ عکس خواهد داشت.
هدایت شده از محبین
نمایندگان مجلسی که به تجمع دعوت کرده‌اند و تمام کسانی که در تجمع شرکت میکنند باید این نکته را در نظر داشته باشند که این تجمع قطعا مطمح نظر سرویس های امنیتی دشمن خواهد بود
هدایت شده از محبین
قطعا با استفاده از عناصر میدانی خود این مطالبات و هشدارهای به حق شما را منحرف و به ضد غرض شما که همان حفظ و تقویت این نظام مقدس است، تبدیل خواهند کرد.
هدایت شده از محبین
کارها گروگان زمان خود هستند(: امیرالمومنین علیه السلام) و متاسفانه برای اعلام مطالبات بسیار دیر شده و قطعا با شعارها و اقدامات مشکوک به ضد هدف شما تبدیل خواهد شد. متاسفانه در شرایط فعلی تعطیل مجلس، تنها راه فعلی برای شما نمایندگان، خیابان و بین موکلین شماست اما با هزینه‌ای بسیار زیاد که قطعا هدف شما نیست. فَالیَتامُّل
هدایت شده از محبین
ببینید بعضی موقع ها عدو میشه سبب خیر
هدایت شده از محبین
یعنی اسرائیل واقعا احمقی کرد به لبنان حمله کرد
هدایت شده از محبین
جاسوس های اسرائیل تو تجمعات راحت داشتند مسیر این تجمعات شبانه رو به جای دیگه میبردن....
هدایت شده از محبین
که عدو شد سبب خیر!
هدایت شده از محبین
بعضی از ماها دیوانه شده ایم؟! مرگ بر عراقچی؟!!! مرگ بر قالیباف؟!!! اگر چیزی امضا شه مسئول باید کشته شه؟!!! مردم را به شورش و تحصن و جنگ با مسئولین نظام دعوت می‌کنید؟!!! یعنی نظام اینقدر بی صاحبه که شما با لباس انقلابی مردم رو دعوت به شورش میکنید؟! این چه بازی ساده‌لوحانه‌ای در زمین دشمن است!!!
هدایت شده از محبین
من خدایی از دو اسمی که بردم هیچ حسی خوبی ندارم چون اگه پزشکیان و عراقچی تا ده سال دیگه هم میگفتن مذاکرات کسی به حرف اینا گوش نمیداد فقط یک فردی خارج گود میتونست مذاکرات رو بندازه تو زمین بازی...
هدایت شده از محبین
حالا کاری به این مسئله ندارم ..
هدایت شده از محبین
اینترنشنال و کانال‌های زرد و برانداز مجازی را نگاه کردین که چه ذوقی از تجمعاتی که درست کرده بودید نشون دادند؟ یا فقط چشم به بعضی کانال‌ها و رسانه‌های خاص و بعضی سخرانان پرسروصدا دوخته‌اید؟!!! نظام را تهدید به شورش خیابانی و مقابله با نهادها و ارکان رسمی آن می‌کنید؟!!! الله اکبر آدم واقعا میمونه... مولایی