هدایت شده از محبین
بعضی از ماها دیوانه شده ایم؟!
مرگ بر عراقچی؟!!!
مرگ بر قالیباف؟!!!
اگر چیزی امضا شه مسئول باید کشته شه؟!!!
مردم را به شورش و تحصن و جنگ با مسئولین نظام دعوت میکنید؟!!!
یعنی نظام اینقدر بی صاحبه
که شما با لباس انقلابی
مردم رو دعوت به شورش میکنید؟!
این چه بازی سادهلوحانهای در زمین دشمن است!!!
#مولایی
هدایت شده از محبین
من خدایی از دو اسمی که بردم هیچ حسی خوبی ندارم چون اگه پزشکیان و عراقچی تا ده سال دیگه هم میگفتن مذاکرات کسی به حرف اینا گوش نمیداد
فقط یک فردی خارج گود میتونست
مذاکرات رو بندازه تو زمین بازی...
هدایت شده از محبین
اینترنشنال و کانالهای زرد و برانداز مجازی را نگاه کردین که چه ذوقی از تجمعاتی که درست کرده بودید نشون دادند؟
یا فقط چشم به بعضی کانالها و رسانههای خاص و بعضی سخرانان پرسروصدا دوختهاید؟!!!
نظام را تهدید به شورش خیابانی و مقابله با نهادها و ارکان رسمی آن میکنید؟!!!
الله اکبر آدم واقعا میمونه...
مولایی
هدایت شده از محبین
ما در نظام فکری حضرت آقا اینطور یاد گرفتهایم که اگر با چیزی مخالف بودیم، صدر تا ذیل نظام را متهم به خیانت کنیم و علیه مسئولان آن شعار مرگ سر بدهیم؟!!!
هدایت شده از محبین
مقابل مجلس و وزارت خارجه و در میادین جمع شویم و کفن بپوشیم و فحاشی کنیم؟!!!
هدایت شده از محبین
بعد از شعار مرگ سر دادن به حاجحسن خمینی در مرقد امام، آیتالله خامنهای گوشتان را پیچید و مقابل جمعیت از او دلجویی کرد.
یادمون هست دیگه..
هدایت شده از محبین
از تحصن مقابل مجلس در زمان برجام، آقا تذکر داد که این کارهای بیمنطق را نکنید و فقط با استدلال و آرامش نظر بدهید.