هدایت شده از محبین
اینترنشنال و کانالهای زرد و برانداز مجازی را نگاه کردین که چه ذوقی از تجمعاتی که درست کرده بودید نشون دادند؟
یا فقط چشم به بعضی کانالها و رسانههای خاص و بعضی سخرانان پرسروصدا دوختهاید؟!!!
نظام را تهدید به شورش خیابانی و مقابله با نهادها و ارکان رسمی آن میکنید؟!!!
الله اکبر آدم واقعا میمونه...
مولایی
هدایت شده از محبین
ما در نظام فکری حضرت آقا اینطور یاد گرفتهایم که اگر با چیزی مخالف بودیم، صدر تا ذیل نظام را متهم به خیانت کنیم و علیه مسئولان آن شعار مرگ سر بدهیم؟!!!
هدایت شده از محبین
مقابل مجلس و وزارت خارجه و در میادین جمع شویم و کفن بپوشیم و فحاشی کنیم؟!!!
هدایت شده از محبین
بعد از شعار مرگ سر دادن به حاجحسن خمینی در مرقد امام، آیتالله خامنهای گوشتان را پیچید و مقابل جمعیت از او دلجویی کرد.
یادمون هست دیگه..
هدایت شده از محبین
از تحصن مقابل مجلس در زمان برجام، آقا تذکر داد که این کارهای بیمنطق را نکنید و فقط با استدلال و آرامش نظر بدهید.
هدایت شده از محبین
گفت آقا برید تو یه مکانی حرفاتون رو بزنید مطمئن باشید به گوش مسئولین میرسه
هدایت شده از محبین
دست از کارهای دشمن شادکن بردارید و از این توهم که فقط شما دلسوز وطناید و بالاترین نهادهای تصمیمگیر نظام خائناند بردارید،
هدایت شده از محبین
و هرچه فریاد دارید بر سر آمریکا بکشید،
و در تله اختلاف و تفرقه دشمن نیفتید،
که خسارات جبران ناپذیری برای انقلاب خواهد داشت
هدایت شده از محبین
رفقا در دیداری که دیشب داشتم
خط و فکر ذهنم رو کمی تغییر داد