eitaa logo
[ࢪایِـحـهـہ‌ےدِلــ⁦ ⁦[♡
409 دنبال‌کننده
912 عکس
306 ویدیو
25 فایل
https://6w9.ir/Harf_11123650 لطفاً احترام اساتید و فضایی که قرار داریم و حفظ کنید((: @Ggomnnamm به پیام‌های سنجاق شده توجه کنید🖇 چنل اصلی: https://eitaa.com/Sselenne
مشاهده در ایتا
دانلود
💬 | متن پیام: سلام اقای علی اکبر حائری همسر دارن و همسرشون یزدی هستن طبق یکی از مراسماتی که در یزد تشریف داشتندخودشون گفتند. ➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖ ⏱ساعت: ۱۵:۳۴:۰۸ ⏰تاریخ: دوشنبه بهمن ۱۴۰۴ ➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖ طراحی و کدنویسی : @Im_Azad 🆔 @harf_n
💬 | متن پیام: اولین روز مدرسه و سرو کله زدن با یه سری فریب خورده ی بی عقل...هوففف💆🏻‍♀️ ➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖ چقدر درکت میکنمم
💬 | متن پیام: آخ جون اون تیکش سانسور نشد😂😂 ➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖ کدوممم
💬 | متن پیام: ولی موقع کیک خیلی جاها و نشون داد باز😡 ➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖ نداد یا داذ
💬 | متن پیام: وای اون قسمتش که سید گفت شنو حاجی پشت سرش گفت شنو بعدش حاجی گفت شوف سید گفت شوف😂😂 ➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖ صدا شون پلی شد🤣
💬 | متن پیام: تعجب میکردم سن احسانو تا وقتی سن سید جلالو فهمیدم🦦 ➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖ چند سالشه مگه
💬 | متن پیام: عطریننننن قسمت امروز از عاااللی هم گذشتتتتتتتتت حتما ببینین نذارین از دستتون برههههه عااالی بودد جشننن داشتیمم برف شادی داشتیم سید دوباره برف شادی مینداخت سید و حاج احمد سر برف شادی اشاره میدادن به هم😭🤌 عاااالی بوددددددددد جشن حفظ قران خواهران خسروی بودددددد ۳تا خواهر بودن یکیش حافظ ۲۵جز یکیش تازگی حافظ کل شده بود خواهر کوچیکشون هم جزء سی عااالی بوددد عاااللییییی حالا اونجایی ک بازی میکردن خیلی خوب بود همون ک چشاشونو میبندن و با سوال کردن ب هم اشاره میکنن این بازی رو از خواهرا هم پرسیدن بعد سید گفت اگه میشه بایستن واستن ینی خواهر کوچیکشون خیلی کوشولو بود سید گفت این چه بشینه چه وایسته فرقی نداره😂🤌 ینی برای جواب ب هم اشاره میکنن سید و حاجی خیلی میخندیدن سر این😂 مدرس گفت اساتید چشماتونو بببندین حاجیم گفت نه توروخدا😂 حالا شدیم اساتید محترم؟😂 سید هم گفت که اقا من اصلا میزبان نیستم😂 بیشتر سوالا هم درمورد حاج احمد بود اینکه کی سنش بالاتره خود حاج احمدم ب خودش اشاره کرد😂 جایی ک گفتن کی از همه بابایی تره حاجی ب خودش اشاره کرد😂 کی خواب الودتره همه گفتن حاج احمد😂 حالا وقتی از خواهران خسروی میپرسیدن ی جا سید گفت کی بیشتر حسنین رو دوست داره؟😂😂😂 خیلی خوب بوددددد حالا وقتی سوال میپرسیدن از خواهرا همه گفتن حسنین نمیتونه صبر کنه برای اینکه سوالای سختشو بپرسه حاجی هم گفت حسنین سخت یعنی چی؟همینجوری راحت بپرس خب😂گفت نه جواب میدن مسلطن بعد سید گفته صفحه ی ۷۱ حاجی گفت میدونی چجوریه دیگه حسنین؟۷ اینجوریه اینم ۱😂با دستش نشون میداد خیلی خوووب بودددد مخصوصا قسمت جشنش جشن اخر برنامه بود احسان کیک و اینارو اورد بعد خواهرا رو سوپرایز کردن ینی چشماشونو بسته بودن احسان اخرش گریه کرد از خوشحالی چون خیلی خوب بود🥲من با گریه های احسان گریم گرفت نمیدونم چرا یهو یه جا ب سید کاظم گفت من موری در برابر فیلم😂 سید کاظم گفت جاااان؟ گفت نه هیچی ینی در مقابل اساتیدم😂😂😂 اهنگ جشنم اسدالله من دلبر دلدار من این بود ک خیلی خوب بوددد:)))))))))) مختصر تعریف کردم واستون اما خب کامل😁 عالی بود همین فقط میتونم همینو بگم از دست ندین ➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖ یااااا حضرت عباس چخبرهههههه چقدر نشستی نوشتی توووو دختررررر من نخوندم راستش میخوام ببینم نمیخوام اسپویل بشه🤣
💬 | متن پیام: مهمونای امروز درجه یک خیلی هم دخترای شیرینی بودن از بین سوالایی ک از مهمونا میکردن خواهر کوچیکه معلوم شد خیلی شکمو هست بعد وقتی از خودش میگفت دختر کوچیکه میگفت با خواهرام کیک میخوریم شربت میخوریم حاجی گفت نگا معلومه شکمو هست😂😂😂😂😂 ➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖ چهههه خوب
💬 | متن پیام: گریه های احسانووووو ما به طنز بودنش عادت داشتیم حقیقتا منم به شدت بغض کردم باهاش🫠 ➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖ گریه کرددد
💬 | متن پیام: این قسمتم خیلی خوب بود، ولی جشنو خیلی فکرکنم خلاصه کرده بودن😔😂 اون تیکه‌ی آخر که بالا بودن حاج احمد یا حاجی یه چیز به سید گفته بودن، آروم میخندیدن😂 وایییی احسانم که گریه‌ش گرفت؛ موندم اصلاً. امروز کلاً رو مود شوخی نبود. قسمت بعدی احسان پتو میارههه🤣💔 ➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖ وای نگید که شوخی نکرددد
💬 | متن پیام: عاقا محفل بودیم با گاندی ترکوند با این شادی این قسمت اینقد خوب بود که نمیدونم چجوری وصفش کنم😂خیلی خوب بود مخصوصا جشنش ➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖ آهنگ میسازییی🤣
💬 | متن پیام: خب خب حذفیات امروز رو بگم ؟ ➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖ بگووو