eitaa logo
[ࢪایِـحـهـہ‌ےدِلــ⁦ ⁦[♡
408 دنبال‌کننده
913 عکس
306 ویدیو
25 فایل
https://6w9.ir/Harf_11123650 لطفاً احترام اساتید و فضایی که قرار داریم و حفظ کنید((: @Ggomnnamm به پیام‌های سنجاق شده توجه کنید🖇 چنل اصلی: https://eitaa.com/Sselenne
مشاهده در ایتا
دانلود
💬 | متن پیام: گریه های احسانووووو ما به طنز بودنش عادت داشتیم حقیقتا منم به شدت بغض کردم باهاش🫠 ➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖ گریه کرددد
💬 | متن پیام: این قسمتم خیلی خوب بود، ولی جشنو خیلی فکرکنم خلاصه کرده بودن😔😂 اون تیکه‌ی آخر که بالا بودن حاج احمد یا حاجی یه چیز به سید گفته بودن، آروم میخندیدن😂 وایییی احسانم که گریه‌ش گرفت؛ موندم اصلاً. امروز کلاً رو مود شوخی نبود. قسمت بعدی احسان پتو میارههه🤣💔 ➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖ وای نگید که شوخی نکرددد
💬 | متن پیام: عاقا محفل بودیم با گاندی ترکوند با این شادی این قسمت اینقد خوب بود که نمیدونم چجوری وصفش کنم😂خیلی خوب بود مخصوصا جشنش ➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖ آهنگ میسازییی🤣
💬 | متن پیام: خب خب حذفیات امروز رو بگم ؟ ➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖ بگووو
💬 | متن پیام: محفل خیلی چیزای اموزنده ای داره یادگرفتیم ک جشن فقط تولد نیست تجملات نیس به قول حاجی حول محور قران میشه جشن گرفت:) درحالیکه اون جشنه قرانی باشه:) خیلی خوب بود:) ➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖ بله بله 🙂😭🤌
💬 | متن پیام: محفل امروز بی نظیر بوود👌 ➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖ چه خوببب
💬 | متن پیام: آقا، خواهشاً دعا کنین تعطیل بشیم😭😂 فردا زبان داریم، میخواد املا بگیره، من با اینش مشکل ندارم، کلی کلمه‌ی اضافه هم خانم داده که باید بخونم👩‍🦯💔 اگه تعطیل بشه به همتون شیرینی میدم🙂😭😂 ➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖ تو که داری همش تعطیل میشی 💔
💬 | متن پیام: عاشق این همکاری اساتیدم:)))) خیلی خوبه همشونننن اون چیز چیه اسمش میترکونن تو جشنا حاج احمد ترکوند بعد برف شادی میزد به تماشاچیا😂 وای قلبم شاد شد با این جشن خیلی خوبه بعد محفلم این جشن و اینارو اگه لازم باشه خیلی قشنگ ادیت میکنه عااالی پرفکتتتتت ➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖ پس کلی صحنه های قشنگ برای ادیت داره🤏
💬 | متن پیام: سید و حاجی و حاج احمد عاالی بودن همکاری شون فقط😂😂😂👌👌 ➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖ وای چیکار کردننن😭🤣
💬 | متن پیام: عطرین بیاووووو کجایی بیاووووو خیلی خوب بود این قسمت سید کلی شیطونی کرد😂🌝❤️ ➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖ اومدمممم😭🤣
💬 | متن پیام: +دعا میکنم از شادی زیاد، گریتون بگیره :))))) آخ احسانننن‌ احساننننن قلبم رو آتیش زد چرا گریش گرفت یهو بنظرتون ➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖ چرا این بچه گریه کرد😭😂
💬 | متن پیام: این قسمت احسانین نداشتیم عوضش کلی خ حامینییییییی داشتیم🤩🤩🤩🤩❤️❤️❤️❤️❤️✨✨✨✨✨✨✨ ➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖ اوووو چه خوبب