💬 | #پیام_جدید
متن پیام:
https://eitaa.com/didebanne/13412
ادم فوق العاده روانیههه استاد تخریب گراس
#عسل
➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖
یاخدا
💬 | #پیام_جدید
متن پیام:
عطرین من واقعا باهات موافقم چون مثلا تلگرام یا اینستا هر چیزی درمورد اسلام فلسطین یا رهبر و کلا نظام جمهوری اسلامی بزاری سریع حذف می کنه یا اکانتت می پره ولی اگر برخلاف این موضوعات باشه نه اینطور نیست تازه حمایت هم می کنه ببخشید ولی چین که الان جز یکی از کشور های قدرتمند هست همه اپلیکشن هاش داخلی هست فقط شاید اینستگرام هست که خارجی هست دیگه همش چینی خب ایران اگه بخواد دوباره ضربه بخوره و جون هاش شستشوی مغزی داده بشند و جای شهید و قاتل عوض شه باید این رسانه ها آزاد بزارن اینجوری هم فرهنگ و تمدن ما نابود میشه جنگ نرم بدتر از جنگ سخته می خواد از درون فروپاشی رخ بده با کمترین امکانات از طرف دشمن و این بهترین روش برای برنده شدن دشمن هست ) رسانه خیلی وقت خراب هست باید خیلی زودتر بهش رسیدگی می کردن که نکردن الان که دودش رفته توی چشم همه وقتش هست دیگه اگه نکنن خیانت کردن
➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖
اگه بخوایم نگاهی به ابرقدرتها بکنیم، میبینیم امنیت ملی و داخلی شون طوری واسشون ارزش داره که پیامرسان های متنوع زیادی دارن!
که دسترسی به این پیامرسان های مخرب کم بشه، آقا اگه بخوان میتونن طوری محدود کنن که جلوگیری بشه از همهی اینا.
ولی متاسفانه هیچ اقدامی در این صورت انجام نمیشه، و چه بسا پیشرفت چشمگیر این جماعت روهم ما داریم میبینیم🚶♀
💬 | #پیام_جدید
متن پیام:
https://eitaa.com/didebanne/13407
اره . چرا الان درست شد . بعد از اذون یهو پرید همه شبکه ها بعد یه چهل دقیقه درست شد البته ، چندتا چنلا زده بودند صدا و سیما رو زدن برا همین بوده انگار
➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖
نه بابا شایعه بوده قطعا
💬 | #پیام_جدید
متن پیام:
https://eitaa.com/didebanne/13409
مگه اینکارو نکردن؟
نزدیک نیم ماه بدون اینترنت بودیم و هستیم
حتی ایتا اینا هم کار نمیکردن
➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖
بدون اینترنتیم الان؟
با پرنده نامه رسان پیام فرستادی؟
الان نت داریم، منتها نت داخلی که باز میشه خیلی باهاش کار کرد اگه زیرساختش و درست کنن
سایت های داخلی، پیامرسان های داخلی میتونن جایگزین خوبی باشن، ایتا یک هفته و نیم قطع بود که خب میشه گفت لازم بود اون هم
💬 | #پیام_جدید
متن پیام:
خب خب :)))
#حذفیات (قسمت دیروز سه خواهرا)🥲
1_ اونجایی که حاجی به سید گفتن چندبار بهت گفتم سوال درست بپرس و سید گفتن شنو در واقع قبلش یه اتفاق دیگه ای افتاد : اینجوری بود که سید پرسیدن کدومتون حسنین رو بیشتر دوست داره ؟ ۲ خواهر جواب دادن ولی دختر کوچولو منظور رو نفهمید و چند بار اساتید سوال رو تکرار کردن آخر متوجه سوال نشد و به خاطر همین حاجی به سید گفتن: چندبار گفتم سوال درست بپرس😅
2_اونجایی که قرار شد از اساتید سوال بپرسن آقای مدرس گفتن به افتخار اساتید که میخوایم ازشون چشماشون رو ببندن بعد همه دست و جیغ و بعد حاجی برگشتن گفتن باشه دست بزنید ولی ببینید کی بهتون گفتم اول سوالا رو از صحنه پرسیدن و الان از ما اگه دو دقیقه دیگه از شماها سوال نپرسیدن که سالن منفجر شد 🤣
3_اگه یادتون باشه موقع جشن یه سوت آبی دست احسان بود که فوت کنی دراز میشه حالا وسط جشن اومده بود رو صحنه یکی دیگه رو میداد به سید میگفت باید فوت کنی از احسان اصرار از سید انکار 😂 آخر سید با اجبار احسان انجام داد و بازم سالن منفجر شد و همه اساتید به سید میخندیدن😂😂 در واقع این به خاطر این بود چون جشن طولانی بود به خاطر همین گلچین کردن
4_اونجایی هم که احسان گریه کرد نگفتن چرا گریه کرد ولی سید و حاجی بغلش کردن و گفتن برا قلب پاکشههه🥲
5_اگه دیده باشین میبینید که رو سن حاج احمد بین حاجی و سید وایساده بودن و این قبلش رو حذف کردن : در واقع سید و حاجی پیش هم وایساده بودن وداشتن سربه سر حاج احمد میذاشتن و شوخی و برف شادی و... که حاج احمد گفتن برید کنار من باید وسط شما دوتا باشم تا بیشتر از این اذیت نکنین که بعد که وایسادن حاجی یواشکی رفت پیش سید وایساد که حاج احمد گفت حامد برو اون طرف شیطونی نکن🤣🤣
➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖
⏱ساعت: ۱۴:۱۴:۰۰
⏰تاریخ: سه شنبه بهمن ۱۴۰۴
➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖
طراحی و کدنویسی : @Im_Azad
🆔 @harf_n
💬 | #پیام_جدید
متن پیام:
https://eitaa.com/didebanne/13391
چشمهاشون ضعیفه!
فتوفوبیا هم دارن؛
قبلاً عینک طبی میزدن کمابیش شیشه رنگی هم بود:)
تو محفل بخاطر پرژکتورها رنگی میزدن؛
چون شدیداً سردرد آوره!
دیگه موندگار شد:>
چشمهاشون چپه چیه دیگه:/
➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖
⏱ساعت: ۱۴:۱۴:۴۵
⏰تاریخ: سه شنبه بهمن ۱۴۰۴
➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖
طراحی و کدنویسی : @Im_Azad
🆔 @harf_n
💬 | #پیام_جدید
متن پیام:
تو این برنامه صبح ایرانی انگار سیدو بعد چند روز بیخوابی با 3 ساعتی خواب بزور بلند کردن بردن برنامه چهرشون
➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖
⏱ساعت: ۱۴:۲۰:۱۹
⏰تاریخ: سه شنبه بهمن ۱۴۰۴
➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖
طراحی و کدنویسی : @Im_Azad
🆔 @harf_n
بچهها راجب فیلترینگ باید بگم فقط ایران نیست که این کارو انجام میده کشور های دیگه هم اگه منافعشون در خطر باشه همین کار رو انجام میدن منم با عطرین موافقم الان شرایط یه حوریه که باید فیلتر باشه برای همه نه عده خاص همین فرانسش اینستا و اپ هایی که به آمریکا مربوط میشن رو برای زیر شانزده سال ممنوع کرده گفته ذهنشون رو مشوش میکنه حالا فرانسه با آمریکا پوسته دیگه خود حدیث مفصل بخوان...
##☘️🌹
▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
کانال: @didebanne
دیگه فکر کن چقدر احساس خطر کردن!
💬 | #پیام_جدید
متن پیام:
https://eitaa.com/didebanne/13420
میشه آیدی تو بدی من اونروز بودم ی سوالی داشتم
➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖
⏱ساعت: ۱۴:۲۶:۵۱
⏰تاریخ: سه شنبه بهمن ۱۴۰۴
➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖
طراحی و کدنویسی : @Im_Azad
🆔 @harf_n
💬 | #پیام_جدید
متن پیام:
سلام سلام، خوبین؟! #التجاء
➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖
سلام سلام خوبیم تو چطوری
💬 | #پیام_جدید
متن پیام:
https://eitaa.com/didebanne/13420
وای آرهه، تیکهی آخر هی با خودم میگفتم چرا انقدر جابهجا میشن، حاجی اول پیش سید بود، بعد وقتی که حاج احمد بینشون بود، سید یه خنده ای کردن، با خودم گفتم قطعاً یه جاش کات شده.👩🦯😂#التجاء
➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖
⏱ساعت: ۱۴:۳۳:۲۵
⏰تاریخ: سه شنبه بهمن ۱۴۰۴
➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖
طراحی و کدنویسی : @Im_Azad
🆔 @harf_n