eitaa logo
[ࢪایِـحـهـہ‌ےدِلــ⁦ ⁦[♡
414 دنبال‌کننده
911 عکس
306 ویدیو
25 فایل
https://6w9.ir/Harf_11123650 لطفاً احترام اساتید و فضایی که قرار داریم و حفظ کنید((: @Ggomnnamm به پیام‌های سنجاق شده توجه کنید🖇 چنل اصلی: https://eitaa.com/Sselenne
مشاهده در ایتا
دانلود
💬 | متن پیام: https://eitaa.com/didebanne/13420 میشه آیدی تو بدی من اونروز بودم ی سوالی داشتم ➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖ ⏱ساعت: ۱۴:۲۶:۵۱ ⏰تاریخ: سه شنبه بهمن ۱۴۰۴ ➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖ طراحی و کدنویسی : @Im_Azad 🆔 @harf_n
💬 | متن پیام: چرا رفتی ➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖ خسته بودم
💬 | متن پیام: سلام سلام، خوبین؟! ➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖ سلام سلام خوبیم تو چطوری
💬 | متن پیام: https://eitaa.com/didebanne/13420 وای آرهه، تیکه‌ی آخر هی با خودم میگفتم چرا انقدر جابه‌جا میشن، حاجی اول پیش سید بود، بعد وقتی که حاج احمد بینشون بود، سید یه خنده ای کردن، با خودم گفتم قطعاً یه جاش کات شده.👩‍🦯😂 ➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖ ⏱ساعت: ۱۴:۳۳:۲۵ ⏰تاریخ: سه شنبه بهمن ۱۴۰۴ ➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖ طراحی و کدنویسی : @Im_Azad 🆔 @harf_n
💬 | متن پیام: حیف‌که‌این‌لحظه‌های‌قشنگوندیدیم :)) ➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖ حیفف
💬 | متن پیام: https://eitaa.com/didebanne/13420 وای خواهر مرسیییی که گفتی خدا خیرت بده ولی جسارتا چندتا سوال دیگه هم داشتم لطفا جواب بده😭 اون دختر دومیه چی جواب داد به سوال سید؟گفت دوسش داره یا حاجی رو؟😂😂 سوال دوم فیلمی از اون تیکه ک سید فوت می‌کنه نداری 😩وای باورم نمیشه صحنه ب این خوشگلی رو حذفففف کردننن وای می‌خوام جیغ بزنم سوال سوم وقتی احسان گریه کرد سید و حاجی چطوری رفتن پیشش بغلش کردن اینو با ذکر کامل جزئیات بگو لطفا 😂✨ سید و حاجی بالا برف شادی سر حاج احمد ریختن؟ وای من میگم چرا یهو اینا پیش هم بودن بعد حاج احمد اومد نگو این بوده پسسسسسسس جرررررررر باورم نمیشه این حجم از سانسور رو😭 ➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖ ⏱ساعت: ۱۴:۴۸:۲۳ ⏰تاریخ: سه شنبه بهمن ۱۴۰۴ ➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖ طراحی و کدنویسی : @Im_Azad 🆔 @harf_n
💬 | متن پیام: https://eitaa.com/didebanne/13261 دیشب یادم رفت دانلود کنم:) میشه دوباره باز کنی؟🥲🥲 ➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖ باشه
💬 | متن پیام: ولی وقتی حاجی به حاج احمد اشاره کردن مدل نشون دادانشون یکجور بود دوباره ببینید فک کنم منظورش سید بود 🤔 ➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖ ⏱ساعت: ۱۴:۵۳:۴۸ ⏰تاریخ: سه شنبه بهمن ۱۴۰۴ ➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖ طراحی و کدنویسی : @Im_Azad 🆔 @harf_n
💬 | متن پیام: https://eitaa.com/didebanne/13421 دقیقا! منم فتوفوبیا دارم انقد قبل عینک اذیت میشدم خیلیییی اذیت کنندس:) ➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖ ⏱ساعت: ۱۴:۵۴:۲۰ ⏰تاریخ: سه شنبه بهمن ۱۴۰۴ ➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖ طراحی و کدنویسی : @Im_Azad 🆔 @harf_n
💬 | متن پیام: https://eitaa.com/didebanne/13420 چهارمی و پنجمیو چرا تلویزیون نشون نداد مگه چی می شدد:))) ➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖ ⏱ساعت: ۱۵:۱۳:۱۱ ⏰تاریخ: سه شنبه بهمن ۱۴۰۴ ➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖ طراحی و کدنویسی : @Im_Azad 🆔 @harf_n
💬 | متن پیام: ولی ماهایی هم که از تلگرام فایل و فیلم دانلود میکنیم و میخونیم الان دست و دامون بسته س چون فایل و فیلم هایی که میتونیم اونجا پیدا کنیم تو هیچ برنامه ایی نیست..همیشه هم یک طرف موضوع رو نبینید ➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖ بله خب شماهم حق دارید، بخاطر همین میگم نیاز به زیر ساخت هست زیر ساخت یعنی چی؟ یعنی امکان انتقال کاربرد کاربران و بدن دیگه
💬 | متن پیام: https://eitaa.com/didebanne/13392 ولی میتووه بخاطر نور هم نباشه فکر کنم بی دلیل رنگیه اخه حاجی قبلا سال های قبل عینک عادی میزدن. خودمم عینک رنگی میزنم ولی دلیل نداره. ➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖ همه مثل شما نیستن خب