💬 | #پیام_جدید
متن پیام:
قسمت بعدی همش بغض هست همش بغضضض🥲
و حتی گریه🥲🥲🥲🥲
➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖
چراااا
💬 | #پیام_جدید
متن پیام:
قسمت بعد قراره گریه کنیم🥲
مهمون عزیزی که میان روشن دل هستن و حافظ کل
سیدکاظم میگه نگاه کن پسری که نمیتونه ببینه تو هشت سالگی حافظ شده اون وقت من سالم حفظ نیستم
🥲🥲🥲🥲
احسانم مثل اینکه نیست
➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖
اوه از این لحاظ پس
💬 | #پیام_جدید
متن پیام:
قسمت بعد قراره گریه کنیم🥲
مهمون عزیزی که میان روشن دل هستن و حافظ کل
سیدکاظم میگه نگاه کن پسری که نمیتونه ببینه تو هشت سالگی حافظ شده اون وقت من سالم حفظ نیستم
🥲🥲🥲🥲
احسانم مثل اینکه نیست
➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖
⏱ساعت: ۱۶:۵۲:۴۲
⏰تاریخ: سه شنبه بهمن ۱۴۰۴
➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖
طراحی و کدنویسی : @Im_Azad
🆔 @harf_n
💬 | #پیام_جدید
متن پیام:
پسره انصافا خیلی قشنگ قران خوند
تقلید عبدالباسط
بعد یهو احسان اومد
مدرسم گفت ببین
عبدالباسطِ یاسوج هست
احسانم گفت
خب چه فرقی داره
منم شاکرنژاده یه جای دیگه هستم😂😂😂😂😂
و خنده های حاجی😂
➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖
وایییی احسان حرف تو آستینشه🤣🤣
💬 | #پیام_جدید
متن پیام:
ترجمه مصاحبه جدید سید حسنین رو تو کانال میذارین 💖
➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖
ترجمه نشده🤏
💬 | #پیام_جدید
متن پیام:
خب بچها من ندیدم این قسمتو یکی بیاد تعریف کنه
➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖
⏱ساعت: ۱۶:۵۶:۱۵
⏰تاریخ: سه شنبه بهمن ۱۴۰۴
➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖
طراحی و کدنویسی : @Im_Azad
🆔 @harf_n
💬 | #پیام_جدید
متن پیام:
چقدر سید تو این قسمت خسته و بی حوصله بود😥
➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖
واقعا
💬 | #پیام_جدید
متن پیام:
https://eitaa.com/mohebinshaker/6549
وااای راست میگهههه
عجب تیکه هایی داره
بی صبرانه منتظرمممم😂🤌
➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖
⏱ساعت: ۱۶:۵۷:۴۵
⏰تاریخ: سه شنبه بهمن ۱۴۰۴
➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖
طراحی و کدنویسی : @Im_Azad
🆔 @harf_n
💬 | #پیام_جدید
متن پیام:
https://eitaa.com/hamingraphy/2439
وایییی حاجی میگه هر وقت میخواد بهش سوره یاد بده یه شکلات برام میاره 😂
ثانیه 43 که سید غش کرد از خندههه🤣🤣🤣
یعنی اگه اینا رو سانسور کننن🔪🔪🔪🔪
➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖
⏱ساعت: ۱۷:۰۱:۳۴
⏰تاریخ: سه شنبه بهمن ۱۴۰۴
➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖
طراحی و کدنویسی : @Im_Azad
🆔 @harf_n
💬 | #پیام_جدید
متن پیام:
https://eitaa.com/didebanne/13407خوبی داداش؟چی میگی؟والا داداش من کل ظهر تا عصر تلویزون و روشن داشت
دوستدار
➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖
⏱ساعت: ۱۷:۰۴:۲۲
⏰تاریخ: سه شنبه بهمن ۱۴۰۴
➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖
طراحی و کدنویسی : @Im_Azad
🆔 @harf_n
💬 | #پیام_جدید
متن پیام:
https://eitaa.com/didebanne/13419عطرین میدونی چقدر آنلاین شاپا ضرر کردن؟خب بعدش میان پشت دولت بد میگن
دوستدار
➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖
الان نمیگن؟ بد بگن بهتراز اینکه دسترسی داشته باشن برای اجتماع و توهم انقلاب
💬 | #پیام_جدید
متن پیام:
عطرین خوشحالم که همراه اول پولمو نخورد و برام فعال شد الان🦦😂
_پری
➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖
خب خداروشکر 😂