💬 | #پیام_جدید
متن پیام:
عطرین یه جا بود نمیدونم چه برنامه ای بود ولی اونجاکه حاجی میگفت پیش حضرت آقا تلاوت میکردم بعد ایشون گفتن وقت اینه که صدق الله بگی
اونجارو میشه بفرستی؟
بچه ها گه کسی میدونه کجارو میگم لطفا راهنمایی کنه🫶🏻🙏🏻
➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖
⏱ساعت: ۰۹:۴۸:۱۶
⏰تاریخ: یکشنبه اردیبهشت ۱۴۰۵
➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖
طراحی و کدنویسی : @Im_Azad
🆔 @harf_n
💬 | #پیام_جدید
متن پیام:
https://eitaa.com/RayeheyDal/60212
دقیقا برای منم همین بوده دروغ شنیدم در حالی که حقیقت را می دونستم ..
حقیقتا انسان نیستند آدم بودند انقدری شعور داشتند که پیامد های رفتاراشون را ببینند
➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖
⏱ساعت: ۰۹:۴۹:۵۱
⏰تاریخ: یکشنبه اردیبهشت ۱۴۰۵
➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖
طراحی و کدنویسی : @Im_Azad
🆔 @harf_n
💬 | #پیام_جدید
متن پیام:
https://eitaa.com/RayeheyDal/60216
دختر من کلیپشو دارم. وایسا الان واسه عطرین می فرستم
➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖
باشه عزیزم
💬 | #پیام_جدید
متن پیام:
https://eitaa.com/Memeocrocy/3514
وای عطرین اینو ببین🤣🤣🤣
➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖
با همه آره با حاج باقرم آره 😕😂
💬 | #پیام_جدید
متن پیام:
https://eitaa.com/RayeheyDal/60176
خواهش میکنم عزیزم❤️
ببین حقوق ما متغیره چون کسریات داریم به خاطر خوابگاه و غذا اوایل از ما کم نمیکردن کامل میدادن (که البته این بدهی ها جمع شد بالاخره باید بدم مثلا من ۴۲ میلیون بدهی دارم به دانشگاه!) اما امسال کم شد و از وقتی جنگ شد اینجاییم کامل ریختن دوباره
اوایل حکممون ۱۲ تومن بود که با کسریات و بیمه ۶تومن میدادن
از امسال حکممون ۱۸تومن شده که با کسریات ۱۲ تومن ریختن( همین هم باز با اطمینان نمیتونم بگم چون برای همه مثل هم نمیریزن بستگی به محل خدمت داره مثلا برای یکی از بچه ها حقوق فروردین رو ۵تومن ریختن برای یکی ۸تومن!)
خلاصه از اول قبولیم همه جور مبلغی برام ریختن از ۲تومن تا ۱۲ تومن
➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖
پس یه مبلغ مشخصی نیست🥲
ولی بنظرم بازم برای شروع خوبه
💬 | #پیام_جدید
متن پیام:
https://eitaa.com/RayeheyDal/60058 اینو بگوید واجبه
➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖
⏱ساعت: ۱۰:۴۰:۲۳
⏰تاریخ: یکشنبه اردیبهشت ۱۴۰۵
➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖
طراحی و کدنویسی : @Im_Azad
🆔 @harf_n
💬 | #پیام_جدید
متن پیام:
https://eitaa.com/RayeheyDal/60216
می دونم کجا رو میگی 🫠ولی خب ..ویدیوش رو پیدا نمی کنممم😭😭😭
➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖
⏱ساعت: ۱۱:۰۰:۵۲
⏰تاریخ: یکشنبه اردیبهشت ۱۴۰۵
➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖
طراحی و کدنویسی : @Im_Azad
🆔 @harf_n
💬 | #پیام_جدید
متن پیام:
https://eitaa.com/RayeheyDal/60154
ایناا چقدر خوشگلو خوشرنگننن عطریننن(((:🥲😭
#عشاق_الحسین
➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖
خیلی نانازن😭☝️
💬 | #پیام_جدید
متن پیام:
https://eitaa.com/RayeheyDal/60218
عه عطرین 🫠اونجایی حاج حامد می گفت بچه بودم رفتیم پیش آقا بخونیم ...قرار بود مثلا ده بخونم ولی من خیییلی طولانی خوندم 😂بعد آقا گفتن افرین حامد جان ..الان وقتشه که چی ؟ صدق الله بگیییی😂😂بعد حاج حامد هم با لهجه مشهدی گفت :تازه می خوام اوجش رو بخونممم😂🫠😭💔
➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖
چراااا من اینو ندیدم😭😂☝️
💬 | #پیام_جدید
متن پیام:
میدونم کجا رو میگی
برنامه سلام صبح بخیر بود فکر کنم آقای سلطانی مجری بودن
ولی فیلمشو ندارم منم
➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖
آهان خارج از محفل بوده😕