<میدآنی جانم،
دوستی آوازه بلند نمیخواهد..
دوستـــی در وآقع هیچ چیز نمیخواهد
و آن هیـــچ
کل دنیآیی را در برمیگیرد!
آن هیچ آغشته مُرُوَت،و مَعرِفت است!
کسی که بـــد را
برای دوست خود بخواهد!
آن دوست نیست،
دشمن است...
و کسی که خوب خود را؛
برای دیگری بخواهد؛!
دوستیست که بلد است راه رفآقت را^^>
『 @Refighjan 』
[••حسِ خوبیه یه<رفیق>داشتهباشی
اونقدر دوستتداشتهباشهکه
شاید رفتارات ناراحتشکنهاماهربار
بگهباهاتقهرم نتونهسهثانیهتحملکنه
بزنهزیرخنده... وبگهخبدوستتدارمنمیتونمباتقهرکنم
دستهخودمنیسکه....👭••]
#رفیق #رفاقت
『 @Refighjan 』
[هرکسی که میاد و میره،
دوست نمیشه با آدم!
هرکسی که بهت زنگ میزنه
احوالتو میپرسه
دوست نمیشه با آدم
کسی دوستته که حتی
بعد یکسال زنگ زدن
بتونه حالت رو خوب کنه
نه زنگ زدنآی الکی
فقط برای ظاهرنمآیی👀]
『 @Refighjan 』
پروفایلتونو ست کنین😻🦋
#پروفایل #پروفایل_ست #ست #پروفایل_رفیق #رفیق #ست_رفیق #پروفایل_ست_رفیق
『 @Refighjan 』
رفیق جان 3>
وقتی تنهاییم دنبال دوست میگردیم
پیدایش که کردیم دنبال عیب هایش میگردیم
از دستش که دادیم دنبال خاطره هایش میگردیم ! :)🍃🔗
『 @Refighjan 』
من تورو میخوام🥺😻
نه،شبیه تورو😊💋
نه،حتی بهتر از تورو😉🥰
بهتر از تو دیدن،وجود ندارد🙃🤍
هیچکس نمیتونه اون حسی رو که بهم دادی بده😇
『 @Refighjan 』