eitaa logo
ریحانه
11 دنبال‌کننده
369 عکس
185 ویدیو
104 فایل
مشاهده در ایتا
دانلود
🌻🍃🌻 🍃🌻 گفــ❤ـــت: لیله الرغائب رسید ندائی می‌آید از سوی خداوند عطائی می‌آید گفتــــ❤ــــم: گاه مناجات تا به وقت سحر است در نمازم شور و عشق الهی می‌آید ❤در رغبت مان به بندگی خالصانه را بیش تر کنیم. ❤در شبی که نامیده ایم، اصل آرزوی مان بنده ای مخلص بودن باشد. ❤ در خود را دریابیم.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🌟 روزگــــارتان از رحمت *الرَّحْمَنُ الرَّحِیم* لبریز ... 🌟دسـتـــانتان از نعمت * رَبُّ الْعَالَمِين* سرشار ... 🌟چشــــمانتان به نور*اللَّه نور السَّموَاتِ وَالَارض* روشن ... 🌟کفه تــ⚖ــرازویتان در ردیف * فَأمَّا مَن ثَقُلَت مَوَازِینُه * میزان باد ... 🌟زندگــــانیتان * فِی عِیشَةِ رَّاضِیَة * باد ... 🌟 "آمین" آمیـــــ🤲🏻ـــن یـا ربــــــ العالمیـــــن 🌟صبح آدینه تون بخیر و شادی🌞 🇮🇷 @rahrovanevelayat2
✍وقتی و شهرهای از دست تروریست های توسط رزمندگان مقاومت به فرماندهی آزاد میشدند‏ ، خواهری مسیحی جمله ای زیبا برای تشکر در توییتر درج کرد : 🔹"مریم جان آسوده بخواب؛ مسیح دو باره به صلیب آویخته نمیشود چون فرزندان آمده‌اند ..." نثار صلوات هدیه به پیشگاه بلند و رفیع رهروان ولایت بستان آباد 🇮🇷 @rahrovanevelayat2
🇮🇷🍁 🍁 🌐 عکس_نوشت (4) ✅ موضوع: اهم ارکان یک تحلیل/ سخنرانی مطلوب 🔹🌺🔸 💠 د) آفات تحلیل: 1️⃣ ذهنگرایی 2️⃣ مطلق نگری و کلی گویی 3️⃣ سطحی نگری 4️⃣ یکسو نگری 5️⃣ و... 🔹🌺🔸 ✅ رهروان ولایت بستان آباد 🇮🇷 @rahrovanevelayat2
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
برای شفای همه بیماران به ویژه دو بیمار منظور که به ویروس منحوس کرونا مبتلا شده اند ؛ بخوانیم 💔 الهی عظم البلا ...🤲
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🌸دانی که چرا زمین به دور خود میچرخد؟ نه بهر من و نه بهر تو میگردد...🌸 🌸یک بار به عمر خود علی را دیده.. دیوانه شده به دور خود میگردد🌸 💚علی شـاه 💚علی مــاه 💚علی راه 💚علی نصر من الله 💚علی زمزمه ی هر دل آگاه 💚علی حصن حصين است 💚علی عين يقين است 💚علی حبل متين است 💚به کوری دو چشم دشمنانش 💚علی اميرالمؤمنين است ♥️ 💚علی کاشف هر غم 💚علی بر همه مرهم 💚علی ذکر لب عيسی مريم 💚على هستی خاتم 💚علی برگ برات همه ی خلق 💚از آتش و جهنم 💚علی اصل وجود است 💚علی روی سجود است 💚علی معدن جود است 💚علی راز و نياز است 💚علی سوز و گداز است 💚علی محرم راز است 💚علی مهر قبولی نماز است 💚علی صوم و صلات است 💚علی حج و زکات است 💚علی برگ برات است 💚علی تجلی صفات است همه عالم بگويند💚 فقط 👈 💚حيدر امير المومنين است💚 ❤️ علیه السلام ❤️ 🇮🇷 @rahrovanevelayat2
🌸 بسم الله الرحمن الرحیم 🌸 وَمَن يَتَوَكَّلْ ✨عَلَى اللَّهِ فَهُوَحَسْبُه 🌸و کسیکه برخدا توکل کند، ✨خدا برایش کافی است. ✨الهی... 🌸با توکل به اسم اعظمت ✨روزمان را آغاز می کنیم . 🌹 الهی به امید تو 🌹 🇮🇷 @rahrovanevelayat2
🔅صبح است دلم هوای بهتر دارد دیدارِ تو را، همیشه درسر دارد... 🔅یابن النجبا والاکرمین مهدی جان زهرا به رهت دو دیده ی تر دارد... 🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸 💚السَّلامُ علیکَ یا بقیَّةَ اللهِ یا اباصالحَ المهدیّ یا خلیفةَالرَّحمنُ و یا شریکَ القرآن یا امامَ الاِنسِ والجانِّ سیِّدی و مولایَ ! الاَمان الاَمان... ✨✨✨✨✨✨✨✨ 🎉تعجیل در فرج آقا صاحب الزمان عج الله 🦋اَلَّلهُمـّ؏جِّل‌لِوَلیِڪَ‌الفَرَج🦋 🦋🇮🇷 @rahrovanevelayat2
نقد یا توضیحی در مورد مطالب آیت الله علم الهدی.mp3
11.14M
✨صوتی ◽️توضیحی بر اظهارات ◽️آیافرمایش ایشان دلیل قرآنی دارد⁉️ ◽️نظر آیات و روایات در صدا کردن به نام، و چیست⁉️ محمد جواد جنگی 🇮🇷 @rahrovanevelayat2
تقسیم کردن .mp3
11.04M
🔹صوت 🔹بشر با این همه پیشرفت در یک چیز مهم لنگ میزند؟ 🔹 گلایه همسر از شوهری که نصف هفته را در مراسمات دعاها میگذراند؟ 🔹 چند نفر میتوانند 24 خود را خوب تقسیم کنند؟ 🔹 پای درس استاد 🔹 حجت الاسلام والمسلمین استاد بزرگوار حاج آقا 🇮🇷 @rahrovanevelayat2
، نگاه تکنوفیلی و حاد ابتذال ✅ساسی مانکن که با شوی جدیدش همراه با یک پورن استار معروف، وارد شبکه های اجتماعی شد و بخش بزرگی از اذهان نوجوانان و جوانان میهن را جلب نمود از نگاه جامعه شناسی رسانه نیز قابل تحلیل و بررسی است و بدون تعارف عرض می کنم که با پرداخت ساده و سطحی به این پدیده نمی توان برای آینده، دکترین عمل طراحی نمود و امیدوارم تا انتهای بحث همراه ما باشید. فناوری بدون اخلاق در یک نگاه فلسفی 🔸برای ورود به بحث از واژه تکنوپولی بهره می بریم که به تسلط تکنولوژی بر فرهنگ نیز ترجمه شده و اولین بار نیز نیل پستمن این اصطلاح را به کار برد که در معنای دقیق تر، "فناوری بدون اخلاق" نیز نامیده می شود. 🔸این نوع نگاه به فناوری که در نسبت جامعه و فرهنگ، از یک نگاه ابزاری صرف، فراتر رفته و یک بینش هستی شناختی و جهت دار در را همراهی می کند، در اندیشه فیلسوفان و اندیشمندان دیگر نیز ظهور و بروز دارد. 🔸جورج دانیلز در ارتباط فناوری و جامعه، مدعی است که جهت گیری جامعه، ماهیت نوآوری های تکنولوژیک را تعیین می کند. توماس هیوز نیز در پژوهش خود از تأثیر اقتصاد، سیاست و ساختار اجتماعی در فناوری سخن می گوید. این مدل دیدگاه ها به نسبت تکنولوژی و جامعه، به این معناست که فناوری در نگاه بخشی از فیلسوفان و جامعه شناسان اساساً یک امر خنثی نیست و عاری از جهان بینی و جهت نمی باشد. 🔸 مارتین هایدگر فیلسوف آلمانی با یک رهیافت انتقادی در نسبت با تکنولوژی قائل است که فناوری یک وسیله صرف نیست. فناوری نحوی انکشاف است. چنانچه به این امر توجه کنیم قلمرو کاملاً متفاوتی در مورد ماهیت فناوری به روی ما گشوده خواهد شد. این قلمرو، ساحت انکشاف است و حقیقت. 🔸این دیدگاه هایدگر نشان می دهد که فناوری در ذات خود با یک جهان بینی آمیخته است و نگاه انسان به محیط و اشیاء و جهان و فرهنگ را کانالیزه می کند و زاویه می دهد. سایبردمکراسی و حادابتذال 🔹فارغ از معرفت شناسی و میزان مطابقت این دیدگاه با واقعیت، پدیده ای مثل ساسی مانکن در بستر اینستاگرام نشان داد که فناوری در جهان ما به معنای واقعی از اخلاق بریده شده است. زمانی که تکنیک از معنا عاری شود اباحه گرایی مشروعیت پیدا می کند و با پدیده ای بنام مواجه خواهیم شد. 🔹حاد ابتذال یعنی ولنگاری مشروع که عین آب خوردن به مصرف اپیدمیک برسد و همراهی بخش بزرگی از تینیجرهای جامعه را در غفلت ساختارهای مسئول و خانواده های مشغول رقم بزند. 🔹ذهنیت های بکری که زیرلوای و شعار آزادی در فضای مجازی، با پورنوگرافی آشنا می شوند و اختلال در سن بلوغ و ، کمترین اتفاقی است که بلحاظ روانشناختی برای بدنه کودک و نوجوان جامعه اتفاق می افتد. 🔹چالش هایی مثل ساسی مانکن که دعوت به دابسمش می کنند و مرزهای یک فرهنگ را به چالش می کشند علاوه بر تضعیف نظام اجتماعی و کمرنگ نمودن حساسیت های هویتی چند رخداد نامیمون دیگر را نیز باعث می شوند. نتایج جامعه شناختی تکنوپولی 1⃣ترویج و عاری از معنا که به مرور افسردگی اجتماعی و ترس از دیده نشدن و لایک نگرفتن و هراس از فقدان تایید اجتماعی را به دنبال خواهد داشت. 2⃣نهادینه کردن و خلق رفتار جامعه ستیز و خلاف قاعده که به کجروی ها و خشونت های اجتماعی و آنرمال خواهد انجامید و میزان جرایم اجتماعی را بالا خواهد برد. 3⃣تولید نیازهای کاذب در قشر نوجوان و جوان که به و اختلالات و جرایم جنسی منجر خواهد شد و استیصال شخص و خانواده اش را همراه خواهد داشت. 4⃣نظام نیاز و ارضای جامعه را بیمار کرده و شخصیت های به بلوغ رسیده ی کم مهارت و کم بینش عصبی و تکانشی را تحویل جامعه خواهد داد. 5⃣ ذهنیت مبتذل به عادات مبتذل تبدیل خواهد شد و و بحران شخصیتی، فضای فرهنگ را پر خواهد کرد و یک انسان مصرف کننده، منفعل و وابسته ظهور خواهد کرد. 🔹 برآیند چنین فرایندی انسانی خواهد بود که تبدیل به شده و به کالاشدگی مبتلا می شود و تمام هویت و فرهنگ و تاریخش را بر بادرفته خواهد دید. این اتفاق ناشی از یک به فرهنگ و فضای مجازی است که به تعبیر پستمن، مانند یک عاشق به تکنیک نظاره می کنند، بدون اینکه به نقاب پشت پرده آن توجه کنند و به عواقب آن و ویرانی‌های فناوری بیندیشند. از نظر وی این انسان ها خطرناکند و باید با احتیاط با آن روبرو شد که در ساحت مسئولان جهان مجازی، کم نداریم. [ کارشناس رهروان ولایت بستان آباد ✍ ] 🇮🇷 @rahrovanevelayat2