هدایت شده از بماند؟
ـــ ـ سبـزه ام را می سپارم دست آقاے نجف
طالعم دستِ علی باشد برایم بهتر است:)
مامانم دیشب داشت میگفت، نوجوان وقتی کم کم سنش بالا میره ذهنش رو هرس میکنه. بخاطر همینم هست که من دو سال پیش شاید ۴۰ تا دوست داشتم و الان ۱۰، ۱۵ تا و اگه هنوزم همون مقدار آدم دور و ورم زیاد بود مشخص میشد که به سمت بلوغ فکری حرکت نکردم.
خواستم بگم به از دست دادن دوستا و آدمهایی که قبلا خیلی دوسشون داشتین خیلیم بد نگاه نکنین. از دست دادن اونا باعث روند بلوغ شما شده. و این خوبه.
#نطق