eitaa logo
ریح
2.5هزار دنبال‌کننده
1.5هزار عکس
125 ویدیو
5 فایل
ساکن نور های سَبز و عطر چــای. [Viva La Vida.]
مشاهده در ایتا
دانلود
می‌تونم برای این موجود دوپا بمیرم من:)))
فعلا قابلیت بارگیری به دلیل درخواست زیاد فراهم نیست
نمایش در ایتا
همرو برق می‌گیره مارو لا اله الا الله.
نیاز به غارم دارم.
وقتایی که نمی‌تونم گریه کنم.<<<
خلا.
آدم ها و قلب های بزرگشون.
دوستام>>>
هدایت شده از بماند؟
ـــ ـ سبـزه ام را می سپارم دست آقاے نجف طالعم دستِ علی باشد برایم بهتر است:)
مامانم دیشب داشت می‌گفت، نوجوان وقتی کم کم سنش بالا میره ذهنش رو هرس می‌کنه. بخاطر همینم هست که من دو سال پیش شاید ۴۰ تا دوست داشتم و الان ۱۰، ۱۵ تا و اگه هنوزم همون مقدار آدم دور و ورم زیاد بود مشخص می‌شد که به سمت بلوغ فکری حرکت نکردم. خواستم بگم به از دست دادن دوستا و آدم‌هایی که قبلا خیلی دوسشون داشتین خیلیم بد نگاه نکنین. از دست دادن اونا باعث روند بلوغ شما شده. و این خوبه.
اِرحَمَ عبدُکَ جاهل.
-