این عکسا همیشه من رو یاد آهنگ We fell in love in October میندازه. و علاوه بر اون این آهنگ همیشه من رو یاد شخص خاصی میندازه. چون همزمان که داشتم این آهنگ رو گوش میدادم این عکسا رو گرفتم و براش فرستادم.
ناراحت کنندست که گاهی بعضی آهنگها مارو یاد افراد خاص میندازن. بخاطر اینکه مثلا اون آدم الان دیگه هیچ نقشی توی زندگی من نداره ولی هربار با شنیدن آهنگ مورد علاقم یادش میافتم.