امروز وقتی که، سرم و تکیه داده بودم به پنجره بی آر تی و آهنگ "Those Eyes" رو گوش میدادم. به این فکر میکردم که واقعا قراره از دام افسردگی نجات پیدا کنم؟ واقعا قراره یه روزی بگم آخیش بالاخره تموم شد؟ واژه افسردگی واژه جالبیه. بارها و بارها تا وقتی برسم دانشگاه بهش فکر کردم. از همه ابعاد برسیش کردم. اما بازهم همون چیز قدیمی بود. تغییری نکرد.
وقتی بیرون رو نگاه میکردم. همه چیز خیلی سینمایی بود. ابرا، آدما، افکارم، خیابون نمناک بارونی و تمام اجزایی که با چشمام میدیدمشون خیلی غیر واقعی بودن.
۱۴۰۳/۱/۲۵