eitaa logo
ریح
2.5هزار دنبال‌کننده
1.5هزار عکس
125 ویدیو
5 فایل
ساکن نور های سَبز و عطر چــای. [Viva La Vida.] https://abzarek.ir/service-p/msg/4307535
مشاهده در ایتا
دانلود
استعدادم؟ در صدم ثانیه گریم می‌گیره.
بله دوستان.
For You, For All Of Us.
*
هدایت شده از Backstage
مغز منو ریحان در صدم ثانیه:
اتاق مشاوره‌ای که دوست دارم در آینده داشته باشم:
امروز وقتی که، سرم و تکیه داده بودم به پنجره بی آر تی و آهنگ "Those Eyes" رو گوش می‌دادم. به این فکر می‌کردم که واقعا قراره از دام افسردگی نجات پیدا کنم؟ واقعا قراره یه روزی بگم آخیش بالاخره تموم شد؟ واژه افسردگی واژه جالبیه. بارها و بارها تا وقتی برسم دانشگاه بهش فکر کردم. از همه ابعاد برسیش کردم. اما بازهم همون چیز قدیمی بود. تغییری نکرد. وقتی بیرون رو نگاه می‌کردم. همه چیز خیلی سینمایی بود. ابرا، آدما، افکارم‌، خیابون نمناک بارونی و تمام اجزایی که با چشمام میدیدمشون خیلی غیر واقعی بودن. ۱۴۰۳/۱/۲۵
یه امشب ما می‌خواستیم زود بخوابیم ایران اسرائیلو زد.
با اینکه از چارباغ خوشم نمیاد ولی، چارباغ تو این فصل>>>