امروز یکی از دوستای قدیمیم رو دیدم، وقتی داشتیم خداحافظی میکردیم گفت:"خداحافظ دوستم". قبلا از این لفظ خوشم نمیاومد، ولی آخه شنیدنش از اون خیلی قشنگ بود.((((:
چگونه به انسانی که کتابمان یک سال است در گرو اوست و چندبارهم کتاب را از او طلب کرده ایم و نداده بگوییم کتاب را پس بده؟(۱۳۴۵۵ نمره)