یکی از دوستام چینی میخونه؛ اون یکی داره توسعه فردی کار میکنه و همزمان کسب درآمد میکنه. یکی دیگشون هنر کار میکنه و هر روز پیشرفت میکنه. یکی دیگه مینویسه و کتابش داره چاپ میشه. یکی زبان انگلیسی شو کامل کرده دنبال مدرکشه. منم چند روزه از استرس کنکور نشستم یه گوشه فقط گریه میکنم و ناخون میخورم.