eitaa logo
RailwaysIran_Bsj
31 دنبال‌کننده
2.9هزار عکس
561 ویدیو
153 فایل
#خاکریز_آنلاین ( کانال خبري24 ساعته بسيج راه آهن کشور)
مشاهده در ایتا
دانلود
بنام ِ پروردگار شهدا و راستگویان...و راستگویان و بنام خدای حسین ع و خدای زهرا سلام الله و بنام خدای علی ع و بنام خدای صالحین و انبیا و اولیا... یا ارحم الراحمین 🚩🏴
از قلب ِ کویر ِ مرکزی ایران زمین ، شمال و جنوب اقیانوس هند را می زنیم ...2000 کیلومتر برد ِ موثر ! و نقطه زن! _ شما در برابر ایران، کارایی تان را از دست داده اید... نه تحریم، نه ترور، نه جنگ _ نمی تواند_ ما را از پا در بیاورد...
🚩 : الصَّبرُ عَلَى المُصيبَةِ، مُصيبَةٌ عَلَى الشامِتِ بها صبر كردن بر مصيبت، مصيبتى است براى آن كه از گرفتارى مصيبت ديده شاد مى شود . 📚 كشف الغمّة
▪️از آنها اصرار و از او انکار. دعوتش کرده بودند به ضیافت شام. شرط گذاشت که بحثی نباشد. آخر مهمانی، یک نفر سخن آغاز کرد. علامه گفت: شرطمان؟! گفتند: فقط نفری یک حدیث! آن هم به نیت تبرک. همه، عالمان سنی بودند و حافظان حدیث. یکی یکی حدیث خواندند. نوبت صاحب الغدیر بود. علامه امینی فرمود: «شرطی دارم: اقرار همه، بر درستی یا نادرستی حدیث». قبول کردند. گفت: رسول خدا صلی الله علیه وآله فرموده: «مَنْ مَاتَ وَ لَمْ يَعْرِفْ إِمَامَ زَمَانِهِ مَاتَ مِيتَةً جَاهِلِيَّةً به مرگ جاهلی مرده، هر که بمیرد و امام عصرش را نشناسد». 🚩🚩 همه درستی حدیث را اقرار کردند. گفت: «حالا شما و یک سوال! می شناخت؟ یا نمی شناخت؟! فاطمه ی زهرا، امام زمانش را؟! امام زمان فاطمه که بود؟!» سرها پایین، سایه ی سکوت، سنگین! نه جوابی داشتند و نه گریزگاهی! بگوییم امام زمانش را نمی شناخت؟! حاشا که سرور زنان عالم به مرگ جاهلی از دنیا برود! بگوییم امام زمانش بود؟! همه جا نوشته اند 🚩فاطمه سلام الله علیها غضبناک بر او از دنیا رفت!🏴 علمای نامی اهل سنت، عرق ریزان و خجالت زده، یکی یکی مجلس را ترک کردند. 🚩
هدایت شده از معیار
🌠🍁 🍁 🌀 یادداشت روز 💠 ارائه برنامه به جای دوقطبی‌سازی کاذب ✍️نویسنده: مصطفی برزکار 🔹🌺🔸 🔻در فاصله چند ماه مانده به انتخابات، با توجه به اخبار و گزارش‌هایی که از جریانات و گروه‌های سیاسی منتشر می‌شود، مانند دوره‌های گذشته انتخاباتی، توجه نیروهای سیاسی در کشور به سمت آرایش، سازوکارهای رسیدن به وحدت و به‌طورکلی بر امور شکلی تمرکز یافته است و آنچه کمتر موردتوجه قرار می‌گیرد ماهیت حقیقی منافع ملی است که می‌بایست اکنون در مدار تحرکات سیاسی قرار گیرد. 🌀نکات تحلیلی: 🔸امروز کشور با مسائل و موضوعات عمده‌ای در عرصه‌های مختلف سیاست خارجی تا اقتصاد مواجه است که ارائه راهکار و برنامه ملموس و قابل‌اجرا برای آن‌ها در کنار اقدامات شکلی، امری ضروری محسوب می‌شود؛ امری که در صورت کم‌توجهی نسبت به آن تبعات منفی به بار خواهد داشت؛ ازجمله: 🔹1- مانور جریانات برای کسب حمایت مردم اگر حول کارآمدی برنامه‌ای و دفاع جریانات و گروه‌ها از برنامه‌ها نباشد، به سمت مانور بر دوقطبی‌های کاذب حرکت خواهد کرد؛ اتفاقی که منافع ملی را در رقابت‌های انتخاباتی به حاشیه خواهد برد و انتخاب مردم را دچار خطا خواهد کرد. لذا از هم‌اکنون می‌بایست مطالبه مردمی بر ارائه برنامه و ایده حکمرانی کارآمد قرار گیرد. 🔸2- مشارکت مردم در انتخابات ارتباط مستقیمی با ایده‌ها و راهکارهای ارائه‌شده توسط احزاب و گروه‌ها دارد. لذا اگر مردم مشاهده کنند که گروه‌های فعال در انتخابات دارای راهکار و برنامه جدید هستند، بالطبع انتظار می‌رود مشارکت فعالی در انتخابات داشته باشند و مسلماً خلاف این مطلب نیز صادق است، یعنی تمرکز جریان‌ها صرفاً بر جنبه‌های شکلی، تحرک جدید در ذهنیت عمومی ایجاد نمی‌کند. 💠نکات راهبردی: 🔺جریانات سیاسی مدعی حضور در انتخابات می‌بایست برنامه و ایده خود را برای حوزه‌های مختلف سیاست داخلی و خارجی، در مرئی و منظر ملت ایران قرار دهند و به عبارتی پاسخ خود را به نیاز روز جامعه به‌طور شفاف ارائه دهند. در این صورت انتخابات جهت درست و قابل‌قبول خود را خواهد یافت. این امر مهم می‌بایست از هم‌اکنون محور مطالبه از احزاب و جریان‌های سیاسی باشد. در حال حاضر وظیفه این مطالبه‌گری بر عهده رسانه‌ها و فعالین فضای مجازی است که افراد و جریان‌ها را دعوت به ارائه برنامه نمایند تا این مطالبه در ماه‌های منتهی به انتخابات محور اقدام و عمل سیاسی قرار گیرد. 🆔 https://sapp.ir/meyar.pb 🆔 eitaa.com/meyarpb 🆔https://rubika.ir/meyar_pb 🍁 🌠🍁
هدایت شده از معیار
18.57M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🌠🍁 🍁 🎥 ❇️موضوع: شما نمی توانید‼️ 🔹🌺🔸 🌐جنگ منتخب؛ جنگ روانی است 🆔 https://sapp.ir/meyar.pb 🆔 eitaa.com/meyarpb 🆔https://rubika.ir/meyar_pb 🍁 🌠🍁
🚩استاد شهید مطهری در کتاب جاذبه و دافعه علی ع : در مورد سر به سجده های آیه خوان ِ خشک مغز... ◻️ خوارج مردمی تنگ‌نظر و کوته‌دید بودند. در افقی بسیار پست فکر می‌کردند. اسلام و مسلمانی را در چهاردیواری اندیشه‌های خود محصور کرده بودند. مانند همه کوته‌نظران دیگر مدعی بودند که همه بد می‌فهمند و یا اصلاً نمی‌فهمند و همگان راه خطا می‌روند و همه جهنمی هستند. ◻️این گونه کوته‌نظران اول کاری که می‌کنند این است که تنگ نظری خود را به صورت یک درمی‌آورند، رحمت خدا را محدود می‌کنند، خداوند را همواره بر کرسی غضب می‌نشانند و منتظر اینکه از بنده‌اش لغزشی پیدا شود و به عذاب ابد کشیده شود... ◻️ خوارج شعارشان از بین رفته و مرده است اما روح مذهبشان کم و بیش در میان بعضی افراد و طبقات همچنان زنده و باقی است. ◻️ بعضی از خشک مغزان را می‌بینیم که جز خود و عده‌ای بسیار معدود مانند خود، همه مردم جهان را با دید کفر و الحاد می‌نگرند و دایره اسلام و مسلمانی را بسیار محدود خیال می‌کنند.
😊مدافعان ِ حریم ِ بایدن! در حال چُرت!
حضرت پیامبر صلی الله علیه وآله وسلم : 🔷 عبادت همراه با لقمه حرام ، همچون ساختمانی است که بر ماسه بنا شده باشد. 📚عزه الداعی و نجاه الساعی ص۱۵۳ آخرین کلام امام حسین به کوفیان همین بود_ که می دانم چرا حرف و سخن ِ امام معصوم و ولی خدا بر زمین در دلهایتان اثر ندارد_ چون هایتان مالامال و بر آمده از حرام است...لقمه حرام، بچه ی سه ساله و شش ماهه را با تیر می زند...و به دختر سه ساله ، سر ِ بریده ی پدر را نشان می دهد... لقمه ی حرام ، از پشت ِ نخل ها، دست عباس را که یدالله بود در صحرای کربلا، قلم می کند...لقمه ی حرام، از پُشت می زند و برایش فرقی ندارد اینکه می زند کیست...این خاصیّت ِ حَرام لقمه است...
حضرت امام على عليه‌السلام: اِنَّ اللّهَ كَتَبَ الْقَتْلَ عَلى قَوْمٍ وَ الْمَوْتَ عَلى آخَرينَ وَ كُلٌّ آتِيَةٌ مَنِيَّتُهُ كَما كَتَبَ اللّهُ لَهُ فَطُوبى لِلْمُجاهِدينَ فى سَبيلِ اللّهِ وَالْمَقْتُولينَ فى طاعَتِهِ ❇️ خداوند براى گروهى كشته شدن و براى گروهى ديگر مرگ را مقرّر نموده و هـركدام به أجل معين خود آنسان كه او مقدّر كرده است می‌رسند؛ پس خوشا بحال مجاهدان راه خدا و كشتگان راه اطاعت او. 📚 نهج السعاده، ج ۲، ص ۱۰۷ ‌
: از رساله ی امام خامنه ای دام ظله : ‼️استفاده از خانه سازمانی 🔷س 5197: استفاده از خانه‌هاى سازمانى دولتى براى کسانى که امکان مالى دارند يا خانه شخصى دارند از نظر شرعى چه حکمى دارد؟ و اگر به وسيله پارتى بازى و... به آن دست يابيم خواندن نماز در آن اشکال دارد يا خير؟ ✅ج: اگر برخلاف مقررات است، جايز نيست و اگر از طريق نامشروع اشغال شده است، نماز در آن ❌حکم غصب❌را دارد.