و این کتاب هم تموم شد🙂
از نظر من یکی از بهترین کتاب های شهدایی بود که خوندم توی کتاب همه احساسات جریان داره و اینکه به روایت همسرشون بود:)))
دو فصل آخر من از شدت گریه نوشته های کتاب رو نمیدیدم🥲🌱
#معرفی_کتاب
18.9M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
گاهی وقت ها آدم هارو باید با لیاقتشون تنها گذاشت🙂🤝
@noorlin110