حسین جان اگر زنده بودم و اربعین اومدم کربلا وسط بين الحرمین میشینم و برات تعریف میکنم که این روزا چقدر سخت گذشت...💔
@noorlin110
هدایت شده از ـ بلیطیِکطَـرَفـه|☫
..
ما سَر افکندهی دربارِ توایم همچون حُر
مَرحَمَت کن سرِ ما را تو خودَت بالا بگیر
..