خیلی از ما بعد از یکسری آسیب های تکراری
ممکنه که دیگه اون آدم سابق نشیم
شاید به ظاهر رشد یا حتی پیشرفت کنیم
ولی ممکنه شور و شوق مون از بین بره
درد همیشه سازنده نیست
گاهی اونقدر قدرت تخریبش زیاده که
زندگی کردن، امیدوار بودن و خوشبین بودن رو
ممکنه تا مدت ها ازت بگیره…
بیصبرانه منتظر پاییزم.
روزای کوتاه، ساکت، خُنک، خیابونای زرد و نارنجی، قهوه زیر بارون.
در پایان روز میترسیدم از او جدا شوم؛ فهمیده بودم که خداحافظیهای کوچک گاهی به ديدار های دور میانجامد :)))
انسان ها دو دسته ان:
_یک سادن زود میبخشن همرو
_دو کینه میگیرنو ول نمیکنن
من اولی ام اما افراد مقابلم دو!