انسان ها دو دسته ان:
_یک سادن زود میبخشن همرو
_دو کینه میگیرنو ول نمیکنن
من اولی ام اما افراد مقابلم دو!
برای تو:)
بدترین حس ؟ هم هنوزم دوسش داری هم باید فراموشش کنی
بدترین حس؟
از یه زمانی به بعد میبینیش اما باید تظاهر کنی نمیبینیش.