من ازجمله ی "فدای ســـرت خیلی خوشم میاد، بهم حس امنیت میده. اینجوریه که فدای سرت داری گند میزنی به همه چیز، فدای سرت غذا سوخت، فدای سرت چای ریخت، فدای سرت نمرت کم شد، فدای سرت نتونستی، فدای سرت نشد، نرسید، نرفتی، نیومدی، فدای سرت.
- دیاکو:)
میگن:
وقتی آدما بمیرن؛تبدیل به ستاره میشن.
دلت که تنگ شد آسمون ببین…
از اونجا نگاهت میکنم:)))
فاصله ی ما تا مرگ گاهی فقط به اندازه ی یک نفر است.
این یک نفر را که بردارید، فقط می ماند مرگ…