انباری کتابخانه
نمیدونم واقعا نوزده خودش یهویی اومد:)) ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ این تعریف رو خیلی می
خوب چون honesty is the best policy میخوام باهاتون صادق باشم. البته در نظر داشته باشید که من تحصیلکرده نیستم در این زمینه و مسلما احتمالا نظرات من هم قابل رد شدن و انتقاد هستند اما بعد، تلاشتون برای ادبی نوشتن رو تحسین میکنم ولی کار اونجوری که باید درنیومده و نه چنان ریزه کاری دقیقی میبینیم و نه تصویر سازی قوی!! همین که در قدم اول خودمون بپذیریم قابل تقدیره. امیدوارم متن های قویترتون رو به زودی دریافت کنم. 😇🙏🏻
ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
خیلی خوش اومدین بزرگوار. مسیج رو داخل کتابخونه پین کردهام.
انباری کتابخانه
خوب چون honesty is the best policy میخوام باهاتون صادق باشم. البته در نظر داشته باشید که من تحصیلکرد
خیر متاسفانه
ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
@aroha_734
ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
ما هم هنوز تو خم و پیچ های کوچه ها گیر کردهایم:)))
انباری کتابخانه
خیر متاسفانه ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ @aroha_734 ـــــــــــــــــــــــــــــــــــ
ای وای من.. جدا شرمندهام شما و یک چنل دیگرو فراموش کردم.. حتما اماده میکنم براتون.
ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
ایشون رو هم که گذاشتم
ـــــــــــــــــــــــــــــــــــ
ارمیا بعد بیوتن:) وای منِ او هم خیلی خوبه ولی واقعا گرون شدن کتابا... خیلی وحشتناک.. یا چاپ قدیم پیدا کنید یا کتابخونه امانت بگیرید چاپ جدید هراس انگیزه قیماتش...
هدایت شده از Motivation🇮🇷🇵🇸☝🏻
امیدوارم کنکوریای امسالم سال بعد این موقع اسم گروهشونو به همچین چیزی تغییر بدن:)
#ScreenShot
انباری کتابخانه
من تنها نیستم ولی گشنمه✓
خیلی گشنمه:/
هویجام و سیبام هم تموم شدن🥲
بعد از دو هفته واقعا دلم غذا میخواد😂💔