ولی واقعا از خوبیای دانشگاه اینه که ریلکس و بدون هیچ گونه استرس با گوشی کار میکنیم چت میکنیم مطلب های دیگه میخونیم😂🤌🏻
قشنگ بعد سه چهار سال کیدرامر بودن میدونم سه قسمت پایانی سریال رو باید باهم ببینم برنامه ریزی میکنم قشنگ یجوری که بشه سه قسمت رو باهم دید🗿🗿
بس که شیر تو شبر میشه اوضاع اون سه قسمت 🗿🗿
#Kdrama