انباری کتابخانه
بلی بلی ــــــــــــــــــــــــــــــــ خداوکیلی خیلی سرده:// ـــــــــــــــــــــــــــــــــــ ن
تشکرات🥲
ــــــــــــــــــــــــــــ
نوکرم حال خودت چطوره؟!
قربونت عالی میبینی
ــــــــــــــــــــــــــــــــ
گذاشتممم🤓😅
ـــــــــــــــــــــــــــــــــ
اصلا بیس کیدراما رو برخورد با در و دیوارعه🙂😂
ـــــــــــــــــــــــــــ
گفتم. از این به بعد زیرشون هشتگ هم میزنم👍🏻
پیام اولی نیوفتاده میگم همینجا:
سلام ممبر عزیز، رشته مهندسی انرژی/ دانشگاه صنعتی قم/ الحمدالله رب العالمین بلیی
ـــــــــــــــــــــــــــ
اوو سخت شدد اوکی اجازه بدید میفرستم🤌🏽
ـــــــــــــــــــــــ
دوتا پیام بعدی رو هم که گقتم🤝
ـــــــــــــــــــــــــــ
خواهش میکنم
ـــــــــــــــــــــ
همینجوری 😂😂 هرچند اسمم واقعا ریوجی نیست🗿🗿
هدایت شده از ممدیون
767.1K حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
خیلی وقته میم ندیدید
مهندس پیروز نهاوندی ♥️
بهتون اینجوری بگم که من دو قسمت اخر هپینس رو ساعت یک و نیم دو نصفه شب اردیبهشت 401 استارت زدم و تموم کردم. یعنی اون شبو یادم نمیره هیچوقت.. فرداش مهم نیست ولی اون شب رو کامل یادمه چه بر من گذشت😭😂
شب هم بود دیگه تاریکک و ساکت اصن یه وضعی🤦🏽♂😂
#happiness
انباری کتابخانه
بهتون اینجوری بگم که من دو قسمت اخر هپینس رو ساعت یک و نیم دو نصفه شب اردیبهشت 401 استارت زدم و تموم
ماهایی که هپینس دیدهایم هروقت صدای کوبیدن چیزی به در و دیوار میاد، یا کسی هی میگه تشنست...:)))))))
#Happiness
#Kdrama