#ناشناس📬
https://eitaa.com/SECTOR_45/743 عرررررر😭😭😭💔💔... منم فهمیدم، ولی نباید میفهمیدم. یعنی کل داستانش رو اسپویل شدم، ولی باز کل مجموعهاش رو خریدم. ( به جز جلد های فرعی )
~•~•~•~•~•~•~•~
اره😭 خوب کردییی واقعا مجموعه قشنگیه
#ناشناس📬
https://eitaa.com/SECTOR_45/749 اگوجوووو🤏🏼😭💜✨️
~•~•~•~•~•~•~•~•~
پسرم🛐😭
#ناشناس📬
چرا از کای و پیدین بدت میاد؟
~•~•~•~•~•~•~
عام چیزه دلیلش یکم زیادی اسپویل داره...
ولی یکی از دلایلش اینه که با احترام خیلی چندشن.
#ناشناس📬
(اسپویل..) عررر حاجی میدونستم آلیا و آدام از همدیگه خوششون میاددددد😭😭😭💔
~•~•~•~•~•~
حالا چرا قلب شکسته_ اتفاق خوبیه که_
#ناشناس📬
لیلی و ایان عم همو دوس دارن؟؟؟
~•~•~•~•~•~
یاخدا لیلی کی بود_ از کجا چنین چیزی شنیدی_ متاسفانه بنده اطلاعی ندارم
#ناشناس📬
https://eitaa.com/SECTOR_45/759 وای وای وای منم همینطورر خوشحالم
یکیو پیدا کردم که مثل من ازشون متنفر-
~•~•~•~•~•~•~
عه بهبهههه منم همینطور بیا بغلم😔✨✨
#ناشناس📬
https://eitaa.com/SECTOR_45/759 همرو خوندم فقط بگو چرا بخاطر کدوم تیکه
~•~•~•~•~•~•~
اسپویل❌
عاممم اول اینکه پیدین به کیت خیانت کرد به کنار بیا فکر کنیم اون اصلا مهم نبود. ولی اونجا که فهمیدم کای باعث مرگ کیت میشه(میدونم عمدی نبود و بعدش کلی عر زد ولی خب به هرحال معتقدم تقصیر اون بود) به شدت ازش تنفر پیدا کردم
#ناشناس📬
اکه بیمناکو بخونی دیگه تنفر نداری
~•~•~•~•~•~
از کی؟ اگه کای رو میگی که شرمنده من به خاطر لا*س های مسخرهش هم ازش بدم میاد_ حالا شایدم نظرم عوض شه کی میدونه