#ناشناس📬
لیلی و ایان عم همو دوس دارن؟؟؟
~•~•~•~•~•~
یاخدا لیلی کی بود_ از کجا چنین چیزی شنیدی_ متاسفانه بنده اطلاعی ندارم
#ناشناس📬
https://eitaa.com/SECTOR_45/759 وای وای وای منم همینطورر خوشحالم
یکیو پیدا کردم که مثل من ازشون متنفر-
~•~•~•~•~•~•~
عه بهبهههه منم همینطور بیا بغلم😔✨✨
#ناشناس📬
https://eitaa.com/SECTOR_45/759 همرو خوندم فقط بگو چرا بخاطر کدوم تیکه
~•~•~•~•~•~•~
اسپویل❌
عاممم اول اینکه پیدین به کیت خیانت کرد به کنار بیا فکر کنیم اون اصلا مهم نبود. ولی اونجا که فهمیدم کای باعث مرگ کیت میشه(میدونم عمدی نبود و بعدش کلی عر زد ولی خب به هرحال معتقدم تقصیر اون بود) به شدت ازش تنفر پیدا کردم
#ناشناس📬
اکه بیمناکو بخونی دیگه تنفر نداری
~•~•~•~•~•~
از کی؟ اگه کای رو میگی که شرمنده من به خاطر لا*س های مسخرهش هم ازش بدم میاد_ حالا شایدم نظرم عوض شه کی میدونه
#ناشناس📬
(شاید اسپویل)
https://eitaa.com/SECTOR_45/763
شعلهورم کن رو نخوندی؟ ۹ تا که زنده موندن
~•~•~•~•~•~•~
نهههه وای کدوم ۹ تا اصلا مگه بقیه قراره بمیرن واسجعسسجعمسع😦😦
#ناشناس📬
این فقط نظر منه که نویسنده خیلی بد کات جولیت و آدام رو ماستمالی کرد؟؟ آدام دختر ضعیف و کوچولو میخواست پس کات کردیم🤣
~•~•~•~•~•~•~•~
عاممم راستش من هنوز به اون قسمتش نرسیدم هروقت رسیدم نظرمو میگم😔
#ناشناس📬
چرا حس میکنم آلیا و جولیت دوست صمیمی میشننن
~•~•~•~•~•~
کاش بشن😭
ناشناس📬
https://eitaa.com/SECTOR_45/768 آخر جلد رهایم کن میفهمی
~•~•~•~•~•~
خوندم ولی یادم نیست_
#ناشناس📬
https://eitaa.com/SECTOR_45/773 😐🥲🥲 عالی
~•~•~•~•~•~•~•~
یادم اومد