eitaa logo
آزمایشگاه‌ناحیه‌ی‌۴۵~
103 دنبال‌کننده
205 عکس
16 ویدیو
0 فایل
ناحیه‌ی‌۴۵؛ مرکزِ تمامِ آزمایش های ممنوعه. اینجا فقط ما و کارهای عجیب و غریبمونیم. پس مراقب خودت باش!🧪👁‍🗨 ناشناس: https://abzarek.ir/service-p/msg/4330322 کپی؟ در شأن اعضای ناحیه‌ی چهلُ‌پنج نیست.
مشاهده در ایتا
دانلود
📬 https://eitaa.com/SECTOR_45/759 همرو خوندم فقط بگو چرا بخاطر کدوم تیکه ~•~•~•~•~•~•~ اسپویل❌ عاممم اول اینکه پیدین به کیت خیانت کرد به کنار بیا فکر کنیم اون اصلا مهم نبود. ولی اونجا که فهمیدم کای باعث مرگ کیت میشه(میدونم عمدی نبود و بعدش کلی عر زد ولی خب به هرحال معتقدم تقصیر اون بود) به شدت ازش تنفر پیدا کردم
📬 اکه بیمناکو بخونی دیگه تنفر نداری ~•~•~•~•~•~ از کی؟ اگه کای رو میگی که شرمنده من به خاطر لا*س های مسخره‌ش هم ازش بدم میاد_ حالا شایدم نظرم عوض شه کی میدونه
📬 (شاید اسپویل) https://eitaa.com/SECTOR_45/763 شعله‌ورم کن رو نخوندی؟ ۹ تا که زنده موندن ~•~•~•~•~•~•~ نهههه وای کدوم ۹ تا اصلا مگه بقیه قراره بمیرن واسجعسسجعمسع😦😦
📬 این فقط نظر منه که نویسنده خیلی بد کات جولیت و آدام رو ماستمالی کرد؟؟ آدام دختر ضعیف و کوچولو میخواست پس کات کردیم🤣 ~•~•~•~•~•~•~•~ عاممم راستش من هنوز به اون قسمتش نرسیدم هروقت رسیدم نظرمو میگم😔
📬 وای حاجی تا کجا خوندییی ~•~•~•~•~•~ رهایم کن
📬 چرا حس میکنم آلیا و جولیت دوست صمیمی میشننن ~•~•~•~•~•~ کاش بشن😭
ناشناس📬 https://eitaa.com/SECTOR_45/768 آخر جلد رهایم کن میفهمی ~•~•~•~•~•~ خوندم ولی یادم نیست_
📬 https://eitaa.com/SECTOR_45/773 😐🥲🥲 عالی ~•~•~•~•~•~•~•~ یادم اومد
📬 درک‌ات نمی‌کنم من عاشق کای‌ هستم راستش عاشقانه‌هاش با پیدن هم دوست داشتم ولی از کیت متنفرم اگه بگم چرا اسپویل میشه بگم؟ ~•~•~•~•~•~•~•~ هرکسی نمیتونه منو درک کنه فرزندم. منم قبلا برای کای یقه جر میدادم ولی نتیجه گرفتم کیت یقه جر دادنی تره~ اره اره بگو