#ناشناس📬
اکه بیمناکو بخونی دیگه تنفر نداری
~•~•~•~•~•~
از کی؟ اگه کای رو میگی که شرمنده من به خاطر لا*س های مسخرهش هم ازش بدم میاد_ حالا شایدم نظرم عوض شه کی میدونه
#ناشناس📬
(شاید اسپویل)
https://eitaa.com/SECTOR_45/763
شعلهورم کن رو نخوندی؟ ۹ تا که زنده موندن
~•~•~•~•~•~•~
نهههه وای کدوم ۹ تا اصلا مگه بقیه قراره بمیرن واسجعسسجعمسع😦😦
#ناشناس📬
این فقط نظر منه که نویسنده خیلی بد کات جولیت و آدام رو ماستمالی کرد؟؟ آدام دختر ضعیف و کوچولو میخواست پس کات کردیم🤣
~•~•~•~•~•~•~•~
عاممم راستش من هنوز به اون قسمتش نرسیدم هروقت رسیدم نظرمو میگم😔
#ناشناس📬
چرا حس میکنم آلیا و جولیت دوست صمیمی میشننن
~•~•~•~•~•~
کاش بشن😭
ناشناس📬
https://eitaa.com/SECTOR_45/768 آخر جلد رهایم کن میفهمی
~•~•~•~•~•~
خوندم ولی یادم نیست_
#ناشناس📬
https://eitaa.com/SECTOR_45/773 😐🥲🥲 عالی
~•~•~•~•~•~•~•~
یادم اومد