ناشناس📬
https://eitaa.com/SECTOR_45/768 آخر جلد رهایم کن میفهمی
~•~•~•~•~•~
خوندم ولی یادم نیست_
#ناشناس📬
https://eitaa.com/SECTOR_45/773 😐🥲🥲 عالی
~•~•~•~•~•~•~•~
یادم اومد
#ناشناس📬
درکات نمیکنم من عاشق کای هستم راستش عاشقانههاش با پیدن هم دوست داشتم ولی از کیت متنفرم اگه بگم چرا اسپویل میشه بگم؟
~•~•~•~•~•~•~•~
هرکسی نمیتونه منو درک کنه فرزندم. منم قبلا برای کای یقه جر میدادم ولی نتیجه گرفتم کیت یقه جر دادنی تره~
اره اره بگو