آزمایشگاهناحیهی۴۵~
#ناشناس📬 سلام چطوری؟ من خردم کن و تقریبا تا جلد آخر خوندم.تا جلد ۴ و از مجازی بقیشو پی دی اف.جلد آخر
بازی های میراث هم قراره فیلم بشه گیلیلیلی
#ناشناس📬
خودت گفتی برات اسپویل کنم:قبول دارم که کیت خیلی مظلوم بود ولی خیلی رو اعصاب بود.اون جاهایی که چندان مهم نیستن رو بهت میگم: اولا که من پیدن رو خیلی دوست داشتم و کیت به غیر از آزمون ها خودش سعی کرد بکشدش. دوما طاعون بیماری نبود که فکر میکردیم... ساخت یکی از پادشاه های ایلیا بود برای قوی تر کردن سپاه خودش. آوا(خواهر کوچک تر کیت و کای) هم بهش طاعون تزریق شده بود واسه همین مرد. کیت هم میخواست توی تمام دنیا طاعون رو پخش کنه😐 و طاعون به خودش هم تزریق کرد! پس از دست کای سر کشتن کیت عصبانی نباش چون کیت در هر صورت میمرد. خلاصه اینکه سر سعی در کشتن پیدن و قضیه طاعون از دستش عصبانیام. با این حال همچنان موافقم که خیلی مظلوم بود.
~•~•~•~•~•~•~•~•~
ببین چیزه من خودم همه اینارو میدونم ولی خب دست خودم نیست بدم میاد ازش~
😭😭😭
آزمایشگاهناحیهی۴۵~
#ناشناس📬 خودت گفتی برات اسپویل کنم:قبول دارم که کیت خیلی مظلوم بود ولی خیلی رو اعصاب بود.اون جاهایی
پشمام من قضیه آوا رو نمیدونست_
#ناشناس📬
یه چیز دیگه(همونیام که اسپویل کرد) منتظر فیلم خردم کن نباش ۷ ساله که فقط حق ساخت فیلم رو خریدن.جناح چهارم هم فقط اگه ۱۸ سالته براش منتظر باش ولی خودم خبری از فیلم اش نشنیدم. و... ناتوان هم شنیدم قراره بسازن و خود خانم لرن رابرتس روش نظارت داره
~•~•~•~•~•~•~
ای وایداپطسلملجسلسج
حالا چرا ۱۸ سال_
عه بهبه امیدوارم بازیگرای خوبی رو انتخاب کنن
#ناشناس📬
چون نسخه اصلی کتاب بدون سانسور مثبت ۱۸ ئه. یه سوال:کجا خوندی فیلم بازی های میراث رو دارن میسازن؟؟؟؟
~•~•~•~•~•~•~
اها اره واقعا.
یه پیج بود که یکی داشت میگفت فیلم چه کتاب هایی رو قراره بسازن بعد اسم بازی های میراث هم برد
#ناشناس📬
(اسپویل بیباک)
https://eitaa.com/SECTOR_45/781 عام... کای کیت رو میکشه؟😊🔪
~•~•~•~•~•~•~•~
یه جورایی آره
آزمایشگاهناحیهی۴۵~
~
خیلی موهاش رفته توی چشمش. من به جاش دارم اذیت میشم~