#ناشناس
درکات نمیکنم من عاشق کای هستم راستش عاشقانههاش با پیدن هم دوست داشتم ولی از کیت متنفرم اگه بگم چرا اسپویل میشه بگم؟
~•~•~•~•~•~•~•~
هرکسی نمیتونه منو درک کنه فرزندم. منم قبلا برای کای یقه جر میدادم ولی نتیجه گرفتم کیت یقه جر دادنی تره~
اره اره بگو