من از همه گذشتم، اما هنوز وقتی
شب میشود، دلم از خاطرهی "تو" نمیگذرد..
و خدا خواست که معنا بکُند مستی را ،
لب و چشمان تو را یکدفعه نقاشی کرد . .
شیداخو | SHEYDAKHO
_
بَر نَدارَم دِل زِ مِهرَت دِلبَرا تا زِندِهام..❣️
هدایت شده از پرایوتِ دتری
از چشم من افتادی و بر نقش زمینی
پا میخوری، الحق که سزاوار همینی.