-
یهجملهای هست تو زیارتعاشورا..
- و تَنَقَبَت لِقِتالِک ؛
آقا یعنی اونا میدونستن اسب رو بدنت نمیاد؟
یعنی اونا به اسباشون نقاب زدن؟
اللهُاکبر.. آره برای اسب ها نقاب زدن!
چرا اینو میگم؟!
چون میدونین چرا به اسب میگن حیوون ِنجیب؟!
چون اگه چشماش ببینه وقتی انسان یا حیوانی روی زمین افتاده باشه از روش رد نمیشه!:)
لا یوم کَیومك یااباعبدالله..
-