لعنت به قانون آفساید لعنتتتتتتتتتت
تعویض هارو برای نیمه سوم نگهداشته بودم تیم ما برای ۳ نیمه بازی آماده بود.
🇮🇷𝗝𝗢𝗜𝗡➣ @SSMBAS1405
[ 👤 ] ᴀᴅᴍɪɴ: #Ali
🇮🇷𝗝𝗢𝗜𝗡➣ @SSMBAS1405
شاید برای خیلی ها سوال باشه که اون صحنه چه اتفاقی افتاد؟
🇮🇷𝗝𝗢𝗜𝗡➣ @SSMBAS1405
برآورد سایت اتلتیک از احتمال صعود ایران
🇮🇷𝗝𝗢𝗜𝗡➣ @SSMBAS1405
4.6M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🚫تصاویر سنتکام از حمله دیشب به برج مخابراتی پایگاه شهید راهبر در نزدیکی سیرک
🇮🇷𝗝𝗢𝗜𝗡➣ @SSMBAS1405