بریم ناشناس
دوستان تا زمانی که من ناشناس هارو تموم نکردم کسی حق ندارد پست بفرسته وگرنه بن می شه شوخی نمی کنم امتحانش مجانیه
شهادت دختر بچه ۷ ساله در پی سقوط پهپاد صهیونیستی در شوشتر
معاون امنیتی استانداری خوزستان:
🔹 ساعت ۲۱ شامگاه امروز چهارشنبه ۱۹ فروردین یک فروند پهپاد دشمن صهیونیستی در محدوده روستای غلام، بخش میان آب شهرستان شوشتر مورد اصابت پدافند هوایی نیروهای مسلح جان برکف جمهوری اسلامی قرار گرفت و ساقط شد.
🔹 در پی سقوط این پهباد ۶ نفر زخمی و یک دختر بچه هفت ساله ( از اعضای یک خانواده) شهید شد
#اخبار
#خبر بد💔
🇮🇷به رسانه مقاومت بپیوندید🇮🇷
https://eitaa.com/HesamORezazade
صــــ🧼ــــابـــون ســــــــمــقــاومـــتـــــازی بغییر از ســــــ🇸🇾ـــــوریـــه🕋
حق
فعلا قابلیت بارگیری به دلیل درخواست زیاد فراهم نیست
نمایش در ایتا
دوستان چرا ناشناس ها این جوریه