گویا ارتش ارمنستان به دومین دارنده سامانه پدافندی کوتاه برد مجید تبدیل شده است!
🇮🇷𝗝𝗢𝗜𝗡➣ @SSMBAS1405
نت بلاکس: اینترنت ایران کامل برگشت
🇮🇷𝗝𝗢𝗜𝗡➣ @SSMBAS1405
1.8M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
بنده بعد از نت ملی
[ 👤 ] ᴀᴅᴍɪɴ:#soby
🇮🇷𝗝𝗢𝗜𝗡➣ @SSMBAS1405
1.3M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
توصیه میشود این ویدیو را در WC مشاهده کنید.
🇮🇷𝗝𝗢𝗜𝗡➣ @SSMBAS1405
وضعیت آسمان منطقه هم اکنون.
🇮🇷𝗝𝗢𝗜𝗡➣ @SSMBAS1405
🔻بعد از دسترسی دوباره ملت ایران به اینترنت بینالمللی، تصویری از یک سامانه پدافند موشکی کوتاهبرد ناشناس بههمراه یک واحد راداری داخل یک انبار در ایران انتشار یافته است. نوشته روی بدنه AEK و ARCH حک شده که احتمالاً مخفف Arash-e Kamangir و Archer / Kamangir هستند.
🇮🇷𝗝𝗢𝗜𝗡➣ @SSMBAS1405