eitaa logo
صــــ🧼ــــابـــون ســــــــ‌مــقــاومـــت‌ـــــازی بغییر از ســــــ🇸🇾ـــــوریـــه🕋
632 دنبال‌کننده
1.2هزار عکس
983 ویدیو
18 فایل
دنبال تنوع بی‌نهایت می‌گردی؟ اینجا همه‌چیز هست! از هیجان آموزش نظامی و سلاح گرفته تا دنیای میم و ادیت‌های خفن؛ محتوایی که هیچ‌وقت تکراری نمی‌شه و چشم ازش برنمی‌داری. 😎 مالک: @HESAM00ABC لینک گروه کانال https://eitaa.com/joinchat/1895761565C12bbbcaf44
مشاهده در ایتا
دانلود
تصویری از یک جنگنده A10 که توسط یکی از روستاییان کهگیلویه و بویراحمد در طول جنگ ۴۰ روزه گرفته شده. ‌ 🇮🇷𝗝𝗢𝗜𝗡➣ @SSMBAS1405
صــــ🧼ــــابـــون ســــــــ‌مــقــاومـــت‌ـــــازی بغییر از ســــــ🇸🇾ـــــوریـــه🕋
تصویری از یک جنگنده A10 که توسط یکی از روستاییان کهگیلویه و بویراحمد در طول جنگ ۴۰ روزه گرفته شده. ‌
بر اساس تصویر یک فروند A-10 Thunderbolt II (Warthog) متعلق به نیروی هوایی ایالات متحده، بخش آسیب‌دیده در سمت راست هواپیما (right vertical stabilizer) مشاهده می‌شود. این باله عمودی (Vertical Stabilizer) یا سکان عمودی راست، به نظر می‌رسد بر اثر اصابت یک موشک سبک دوش‌پرتاب (MANPADS) مانند Igla-S، میثاق؛ سهند یا نمونه‌های دیگر دچار آسیب جدی شده است. آسیب شامل تغییر شکل، پارگی یا از دست دادن بخش قابل توجهی از سطح fin/rudder است که با توجه به زاویه عکس و ماهیت آسیب (ضربه نقطه‌ای و انفجاری سبک)، با اصابت یک کلاهک جنگی کوچک (حدود ۱-۲ کیلوگرم مواد منفجره) سازگار است. A-10 به دلیل طراحی بقا پذیر خود ( افزونگی در سیستم‌های کنترل و ساختار قوی) قادر به ادامه پرواز و بازگشت به پایگاه حتی با آسیب قابل توجه به یکی از سکان‌های عمودی است، هرچند این آسیب عملکرد مانور و پایداری را به طور موقت کاهش می‌دهد. این نوع آسیب معمولاً در درگیری‌های نزدیک با پدافند کوتاه‌برد رخ می‌دهد. به هر حال گزارش های تایید شده از سقوط یک فروند A-10 و ایجکت خلبان در همان روز مشاهده شد. ‌ 🇮🇷𝗝𝗢𝗜𝗡➣ @SSMBAS1405
349.8K حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
آخرین گزارش منتشر شده از وضعیت نیروی دریایی ارتش و نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تا پایان جنگ چهل روزه نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران: ناوچه بیاندر مغروق ناوچه نقدی مغروق ناوچه جماران مغروق ناوچه دنا مغروق ناوچه سهند مغروق ناوچه البرز مغروق ناوبندر مکران مغروق ناوچه سبلان مغروق تایید تصویری ناموجود ناوچه اطلاعاتی زاگرس مغروق تایید تصویری ناموجود زیردریایی کلاس کیلو (تنها فروند عملیاتی از سه فروند خریداری شده) مغروق تایید تصویری ناموجود چندین فروند زیر دریایی ساحلی کلاس غدیر مغروق یا آسیب شدید زیردریایی فاتح مغروق تایید تصویری ناموجود ناو بندر کردستان در حال ساخت آسیب شدید احتمالا قابل بازیابی ولی با هزینه بالا نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی: ناوچه صیاد شیرازی آسیب شدید غیر عملیاتی / غیر قابل بازیابی ناوچه ابومهدی آسیب شدید غیر عملیاتی / غیر قابل بازیابی ناو پهپاد شهید باقری بر آسیب شدید به گل نشسته / غیر قابل بازیابی قایق های تندرو ذوالفقار مسلح به موشک پدافندی زوبین هر چهار فروند مغروق تایید تصویری ناموجود به همراه انهدام ده ها قایق تندروی دیگر طی جنگ و محاصره لازم به ذکر است اگر شناوری در این لیست قرار ندارد به معنای سالم و عملیاتی بودن آن نیست و فقط مدرک تصویر یا نقل قولی از اسیب یا انهدامش وجود ندارد و آسیب های وارده به هر دو نیروی دریایی کشور بسیار گسترده تر از این لیست میباشد. ‌ 🇮🇷𝗝𝗢𝗜𝗡➣ @SSMBAS1405
سپاه پاسداران ایران سلول‌های مخفی عراقی را برای انجام حملات پهپادی به کشورهای خلیج فارس که میزبان نیروهای آمریکایی هستند، ایجاد کرد و برای جلوگیری از شناسایی، از گروه‌های شبه‌نظامی شناخته‌شده عبور کرد. گفته می‌شود این سلول‌ها بین آوریل و مه هفت حمله به اهدافی در کویت، عربستان سعودی و امارات انجام داده‌اند. منبع: رویترز ‌ 🇮🇷𝗝𝗢𝗜𝗡➣ @SSMBAS1405
162.6K حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
پیام نیروی دریایی سپاه پاسداران: از آنجایی که خروج اسرائیل از لبنان، لغو کامل محاصره دریایی و خروج نیروهای آمریکایی از خلیج فارس و منطقه از شروط اساسی توافق ایران و آمریکاست، تنگه هرمز تا تحقق این دو شرط بسته خواهد ماند. از همه کشتی ها خواسته شده است که برای حفظ امنیت و سلامت خود به تنگه هرمز نزدیک نشوند. هر شناور که از این دستور سر پیچی کند، هدف قرار خواهد گرفت. ‌ 🇮🇷𝗝𝗢𝗜𝗡➣ @SSMBAS1405
متن بیانیه یک شاهکار سیاسیه. رهبری با گفتن اینکه «من قلباً موافق نبودم»، محبوبیتش رو بین معترضان حفظ میکنه؛ اما از اون طرف با دادن «اجازه»، کشور رو از ته دره جنگ و نابودی بیرون می‌کشه. تهش هم مسئولیت رو انداخته گردن قالیباف و دولت که اگه توافق خراب شد، تقصیر اون‌ها باشه و جایگاه رهبری خراب نشه. آمریکا پایبند می‌مونه؟ در کوتاه‌مدت آره، چون خودشون هم توان یه جنگ جدید رو ندارن. اما در بلندمدت خیر؛ بالاخره یه جا زیرش می‌زنن یا از یه راه دیگه فشار میارن. ذات سیاست آمریکا همینه. جنگ میشه یا نه؟ جنگ بزرگ و نظامی فعلاً کاملاً منتفی شد و سایه‌ش از سر کشور برداشت شد. اما تقابل و درگیری‌های زیرپوستی و امنیتی تو خارج از مرزها ادامه پیدا می‌کنه. آینده کشور چی میشه؟ جنگ داخلی نمیشه، اما این شکاف داخلی مثل یه آتش زیر خاکستر می‌مونه. الان همه‌چیز به جیب مردم بستگی داره؛ اگه دولت بتونه سریع دلار رو پایین بیاره و وضع رو بهتر کنه، مردم پشتش می‌ایستن و تندروها منزوی میشن. اما اگه گشایش اقتصادی ایجاد نشه، مخالفان توافق دوباره می‌ریزن تو خیابون‌ها و بازی رو به هم می‌زنن. [ 👤 ] ᴀᴅᴍɪɴ: 🇮🇷𝗝𝗢𝗜𝗡➣ @SSMBAS1405