صــــ🧼ــــابـــون ســــــــمــقــاومـــتـــــازی بغییر از ســــــ🇸🇾ـــــوریـــه🕋
رامین رضاییان توی بازی امشب: 🇮🇷𝗝𝗢𝗜𝗡➣ @SSMBAS1405
704.6K حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
او کبریننن دبرویینههههه❌️
او رامینننن رضاییانننننن✅️
[ #️⃣ ] 𝚝𝚊𝚐:#meme
[ 👤 ] ᴀᴅᴍɪɴ: #MohamadErfan
🇮🇷𝗝𝗢𝗜𝗡➣ @SSMBAS1405
آتش، ققنوس را بلعید؛
اما در میان خاکسترها، آیندهای زاده شد که پروازش از هر پرواز دیگری بلندتر خواهد بود😉
فقط امضای نهایی باقی مانده،به محض تایید جزئیات دقیق در دسترس عموم قرار خواهد گرفت/پرواز در اوج
(تصویر فوق از J_10C🇮🇷🇨🇳)
پ.ن:وقت آن رسیده که ققنوس از زیر خاکستر برخیزند اگر دشمنان داخلی و خارجی بزارند.
🇮🇷𝗝𝗢𝗜𝗡➣ @SSMBAS1405
در میانه جنگ رمضان یک هایپرسونیک جدید هم به چشم خورد که احتمالا حاصل ترکیب فتاح 1 و خانواده خیبرشکن است.
به صورت قطعی نمیتوان هیچ اظهار نظری کرد اما دو احتمال را میتوان داد.
یا اینکه از نظر دایره خطا CEP بهبود یافته یا تغییر اوزان در کلاهک ایجاد شده.
البته این احتمال را با توجه به اینکه رنگ آمیزی خاصی نشده و تکه تکه بودن کلاهک و موارد دیگر مشخص است میتوان داد که
احتمالا این موشک از پیش نمونه های فتاح باشد که در ادامه فرآیند طراحی به بلوغ و استاندارد کامل فتاح رسیده.
پی نوشت: این نکته را بدانید که بخشی از توان نهسا همچنان ناشناخته است و جز چند تصویر تار چیز دیگری در دست نیست
حتی از یکسری مدل ها همان یک عکس هم نیست...
🇮🇷𝗝𝗢𝗜𝗡➣ @SSMBAS1405
۱. مجید کاظمی
۲. مجید دشتیان
۳. جواد صالحی
۴ . امران بهروشیان
چهار خلبان قهرمان نیروی هوایی ارتش که در جریان جنگ اخیر به قطر حمله کردند و تاکنون از سرنوشت شان هیچ خبری در دسترس نیست!
🇮🇷𝗝𝗢𝗜𝗡➣ @SSMBAS1405
گزارش های زیادی مبنی بر اسارت خلبانان جواد صالحی و امران بهروشیان وجود دارد.
همچین برخی منابع خبر از شهادت دو خلبان دیگر میدهند...
🇮🇷𝗝𝗢𝗜𝗡➣ @SSMBAS1405
50.3K حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🔰پزشکیان: ۲۰ میلیون بشکه نفت به هوافضای سپاه دادیم تا خود را تجهیز کند و بتواند بجنگد(حدود 1.5 میلیارد دلار).
🇮🇷𝗝𝗢𝗜𝗡➣ @SSMBAS1405
نیروی هوایی در حال بازسازی با سرعت مطلوب و با بهرهگیری از تأمین بودجههای صورتگرفته میباشد. جلب رضایت و حمایت مالی از سوی ذینفعان داخلی، چالشی پیچیده بود که شورای فرماندهی نیروی هوایی با موفقیت از آن عبور کرد. این فرآیند شامل هم خرید هواپیما و هم بازسازی خسارات وارده به زیرساختها میباشد. شورای فرماندهی منحصر به خرید جنگنده نخواهد شد و قراردادهای تسلیحاتی دیگر تا ماه آینده امضا و با پرداخت نقدی تسویه خواهند گردید،البته اگر این روال مذاکره و صلح ادامه یابد ..../پرواز در اوج
پ.ن:حتی اگه همه چیز اوکی باشه باز هم حد اقل ۲ سال طول میکشه تا جنگنده به دست مان برسد.
🇮🇷𝗝𝗢𝗜𝗡➣ @SSMBAS1405