اگه ساینا که خوشگلترین و ناناز ترین و با استعداد ترین و مهربون ترین و بهترین تراپیست که بهترین دختر دنیاس و همچی تمومه و هرکاری کنی هرجایی بری باهاش خوش میگذره و پایه ی دیوونه بازی هاته و خیلیییی خلجلیخجهیقخمخدیهحجبیهنجویسخ هست رو نداری برو بمیر🛐😭
اگه باران که خیلییی خیلیی خوشگل و گوگولیه و صداش از کل زندگیه من قشنگ تره و ریلترین ویکی دنیاس و خیلییی پایس و زیادی مهربون و شیرینه و دوست شدن باهاش بهترین اتفاق زندگیت بوده رو نداری برو بمیر🛐😭
اگه مهرسا که بهترین دختر خاله ی دنیاس و از سر و پاش زیبایی میباره و بشدت مهربونه و هیچ فرقی با خواهرت نداره و دوست دارین باهم ازدواج کنید(فکر بد نکنید شوخیه) و زیادی اشپزیش خوبه و برای خودش و غذا هاش و همچیش رگ میزنی و کنار هم به دیوونه ترین ورژن خودتون میرسید و نداری برو بمیر🛐😭
اگه یاسی که اصن نگم براتون همچی تمومه این بشر به قدری مهربونه که دوث دارم براش ذوب بشم و بهترین دوستیه که میتونی داشته باشی با اینکه دوست مجازیه هیچ فرقی نداره با بقیه و من برای این بشر خودمو فدا میکنم برای زیباییش+مهربونیش+خوش اخلاقیش+بامزگیش+و کلا همچیش رو نداری برو بمیر🛐😭
اگه خاله هاپر که بهترین خاله ی دنیاس و خیلی با استعداد و خوشگل و بامزه و نهیوجلیفتملیهع هست و نمیتونی به ویس های گیتارش که شاهکارن گوش بدی و اکسسوری های خیلییی خوشگلی درست میکنه و پرستیدنیه این بانو رو نداری برو بمیر🛐😭
اگه نیل که خیلییی نازه و بشدت مهربون و خوشگله و خیلییی قشنگ گیتار میزنه و وایب خیلی خوبی میدع و بهترین گپو داره و بهترین دوست مجازیه و عاشق چت کردن باهاشی رو نداری برو بمیر🛐😭