نوشتن یه احساسی به آدم دست میده که واقعا حالُ هوای خاصی داره؛
مخصوصا نوشتن خاطرات و احساسات :)))))
مخصوصا خاطراتی که با اون کسی که دوسش داریُ مینویسی ..
بعد به اون دفتر اکلیلیییییی که پُر شده از خاطرااااااات لذت بخش و دوست داشتنی سر میزنی و ضربان قلبت بالا میره از شدت خوشحااالی:))))🤍✨
تجربه اش کردی؟؟
یه چیزی بگم دلت آروم بشه؟
خدا
حواسش به همه چی هست؛
حتی چیزهایی که فکرشم نمیکنی
درست میشه همه چی
غصه نخور قشنگم:)))))