مثل عکس رخ مهتاب که افتاده در آب ...
در دلم هستی و بین من و تو فاصلههاست..(:
آخرین خبر
گر سراغ از عالمی دیگر بگیری بهتر است
مرگ را با شوق اگر در بر بگیری بهتر است
تن دو روزی بیشتر پیراهن روح تو نیست
هرچه کمتر خو به این پیکر بگیری بهتر است
آفرینش جایی از دنیا ندارد پستتر
گر به هرجا غیر از اینجا پر بگیری بهتر است
من که میگویم در این بازار از هر سو زیان
هرچه را بفروشی و ساغر بگیری بهتر است
نخ به پای بادبادکهای کمطاقت مبند
زندگی را هرچه آسانتر بگیری بهتر است
_فاضل نظری
حالِ من خوب است اما با تو بهتر میشوم
آخ! تا میبینمت یک جورِ دیگر میشوم ..(:
با تو حسِّ شعر در من بیشتر گل میکند!
یاسم و باران که میبارد، معطر میشوم ..
مِیل، مِیلِ توست، اما بی تو باور کن که من
در هجومِ بادهای سخت، پرپر میشوم ..
یه نفر یه نصیحتی بهم کرد
که پشتش کلی آرامش بود ...
گفت : سوزنت گیر نکنه روی آدما،
روی حرفا ، روی اتفاقا ...
فقط رها کن ...
نیازی نیست
دنبال تحلیل هرچیزی باشی
فقط ببین و بگذر تا آرامش داشته باشی!
آدما وقتی نتونن بفهمنت قضاوتت میکنن!
هرگز از حرفهایی که مردم درباره تو میگویند نگران نشو.
هیچگاه کوچکترین توجهی به آن نشان نده.
همیشه فقط به یک چیز فکر کن:
داور خداست.
آیا من در برابر او روسفیدم؟
بگذار این معیار قضاوت زندگی تو باشد، تا بیراهه نروی...
تو باید روی پای خودت بایستی و تنها ملاحظهات این باشد که:
هرکاری انجام میدهم باید مطابق شعور خودم باشد.
تصمیمگیرنده باید آگاهی و شعور خودم باشد.
آنگاه خدا داور تو خواهد بود..