سهراب سپهری عزیز چه قشنگ میگه:
به چه میاندیشی؟
نگرانی بیجاست..
عشق اینجا و تو اینجا
و خدا هم اینجاست ...
لحظهها را دریاب،
زندگی فردا نه؛
همین امروز است ......!
یاد بگیرید همون موقع که لازمه باشید،
یه دقیقه بعد، یه ساعت بعد، یه روز بعد،
یه ثانیه بعد، دیگه اون لحظه نیست!
دستها سرد میشن، احساسات تهنشین
میشن، طوفانها آروم میشن،
آتیشها خاموش میشن ...
آخرش فقط این به یاد میمونه که
به موقع بودی کنارم یا نه ...!
سبزخواهمشد؛
یاد بگیرید همون موقع که لازمه باشید، یه دقیقه بعد، یه ساعت بعد، یه روز بعد، یه ثانیه بعد، دیگه اون ل
+++حق تا ابد
همین رو یاد بگیریم توی زندگی کافیست!
کاش ادمها میدونستن چه زمانی باید باشن.
ولی تنهایی ات را با کسی قسمت نکن هرگز
کهمن یکبار قسمت کردم و چندین برابر شد !
#عبدالحمید_ضیایی