زمان میگذرد، خاطرات محو میشوند،
احساسات تغییر میکنند،
آدمها میروند ولی قلب،
هیچ وقت فراموش نمیکند...
#کمی_حق...
شازده کوچولو گفت آخرش هم اونهایی واسم میمونن که اصلا روشون حساب باز نکرده بودم و گذاشته بودمشون حاشیه زندگیم، روباه روزنامه روی میز رو برداشت، عینکش رو زد و گفت اونها هم منتظرن بیاریشون وسط که برن....
ما هیچ تَر از هیچ پِیِ هیچ دَویدیم ،
جز هیچ دَر این هیچ دِگَر هیچ نَدیدیم !
چقدراینشعرِقشنگه😍
اونیکهبدونهیچبهانهای
دوستتدارهحسینِ.
دنبالعشقهایدنیایینباشین؛
شبتونبهزیباییِاینمتنِزیباوامامحسینی🥲