سبزخواهمشد؛
خَبَرَتهستکهازخوبیِخودبیخبری
بهخدا؛خوبتراز،خوبترازخوبتری!
منتظر بودم یک شب برایم بنویسی
شبت بخیر جان دلم
و من از ذوق دیدنش ، تا صبح خوابم نبره:)
_ فاطمه اندربای
- قاصدکهای پریشان را که با خود باد بُرد؛
با خودم گفتم مرا هم میتوان از یاد بُرد..
- فاضل نظرى؛
- من کسی جز تو ندارم که به دادم برسد؛می توانی مگر ای عشق به دادم نرسی!..
- فاضل نظری -
مگو شرط دوام دوستی دوریست، باور کن
همین یک اشتباه از آشنا، بیگانه میسازد!
-فاضل نظری-
- بر من ببخش گاه چنان دوست دارمت؛ کز یاد میبرم که مرا برده ای ز یاد!((:
- فاضل نظری -