منتظر بودم یک شب برایم بنویسی
شبت بخیر جان دلم
و من از ذوق دیدنش ، تا صبح خوابم نبره:)
_ فاطمه اندربای
- قاصدکهای پریشان را که با خود باد بُرد؛
با خودم گفتم مرا هم میتوان از یاد بُرد..
- فاضل نظرى؛
- من کسی جز تو ندارم که به دادم برسد؛می توانی مگر ای عشق به دادم نرسی!..
- فاضل نظری -
مگو شرط دوام دوستی دوریست، باور کن
همین یک اشتباه از آشنا، بیگانه میسازد!
-فاضل نظری-
- بر من ببخش گاه چنان دوست دارمت؛ کز یاد میبرم که مرا برده ای ز یاد!((:
- فاضل نظری -
- اینکه باید بیخیالت بشم؛
خیلی زجر آوره؛
چون تنها دلیلی که؛
مَن دارم بیخیال «تو» میشم...
اینه که تو خیلی وقت پیش
بیخیال «مَن» شدی!)))
گرچه ما با همه هستیـم، کسی با ما نیست
هیـچکس بیــشــتر از آینــهها تنـها نیست...